Reklamní kampaň Ministerstva dopravy v Novém Mexiku: „Co nejhoršího se může stát?“

„Co nejhoršího se může stát?“ Odpovědi na tuto otázku dávají reklamní spoty, pod nimiž se podepsala reklamní agentura RK Venture z Albuquerque (Nové Mexiko).  Reklamní agentura natočila reklamní videa o bezpečnosti na silnicích pro Ministerstvo dopravy Nového Mexika.

Režisér Sean Broughton, hollywoodský expert na vizuální efekty, režíroval třicetisekundová videa. Tato videa ukazují, co by se mohlo stát, pokud byste řídili pod vlivem alkoholu, nepoužili bezpečnostní pásy, nebo posílali SMS zprávy během řízení. Náraz, rozbité sklo, všudypřítomná krev.

„Chtěli jsme, aby reklamní kampaň „Co nejhoršího se může stát?“ odrážela realitu. Smrtelná poranění jsou příčinou nepozorné jízdy a řidiči tato upozornění podceňují,“ říká výkonný ředitel RK Venture Richard Kuhn.

Jestliže si člověk bude klást správné otázky a přemýšlet nad tím, co by se mohlo stát, mohou se vyhnout katastrofě.

Zdroj: AdWeek

Komentáře

Nahoru