Reklamní kampaň na šperky propaguje prsteny na nahých ženských tělech
Zorientovat se v nepřeberné nabídce šperků se může zdát jako nadlidský výkon. Na trhu působí spousta výrobců a značek. Většina z nás si vybavuje nejznámější prodejce, jako jsou Swarowski a Pandora. Nicméně středobodem se v posledních dnech stala také značka I Love Ugly, která přišla s novou reklamní kampaní představující první kolekci mužských doplňků. A potvrzuje pravidlo, že nahota prodává.
Kolekce zahrnuje tři stříbrné prsteny, na kterých jsou vyryté citáty. Značka I Love Ugly se rozhodla propagovat novou kolekci zajímavými a netradičními plakáty. Šperky si nasadili muži a svými rukami zakryli jen nejnutnější části ženských těl.
Pakliže vás zajímají podrobnější informace o špercích, stříbrné varianty se budou prodávat za 255 až 335 dolarů (cca 6 400 Kč až 8 400 Kč) a zlaté 18karátové varianty za 2 110 dolarů (cca 52 800 Kč).
Zdroj / Foto: High Snobiety
Komentáře