Reklamní kampaň na šperky propaguje prsteny na nahých ženských tělech

Zorientovat se v nepřeberné nabídce šperků se může zdát jako nadlidský výkon. Na trhu působí spousta výrobců a značek. Většina z nás si vybavuje nejznámější prodejce, jako jsou Swarowski a Pandora. Nicméně středobodem se v posledních dnech stala také značka I Love Ugly, která přišla s novou reklamní kampaní představující první kolekci mužských doplňků. A potvrzuje pravidlo, že nahota prodává.

Kolekce zahrnuje tři stříbrné prsteny, na kterých jsou vyryté citáty. Značka I Love Ugly se rozhodla propagovat novou kolekci zajímavými a netradičními plakáty. Šperky si nasadili muži a svými rukami zakryli jen nejnutnější části ženských těl.

Pakliže vás zajímají podrobnější informace o špercích, stříbrné varianty se budou prodávat za 255 až 335 dolarů (cca 6 400 Kč až 8 400 Kč) a zlaté 18karátové varianty za 2 110 dolarů (cca 52 800 Kč).

i-love-ugly-jewellery-collection-06 i-love-ugly-jewellery-collection-04 i-love-ugly-jewellery-collection-03 i-love-ugly-jewellery-collection-02 i-love-ugly-jewellery-collection-01 i-love-ugly-jewellery-collection-08 (2) i-love-ugly-jewellery-collection-07 i-love-ugly-jewellery-collection-09
Zdroj / Foto: High Snobiety

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru