Reklamní spot

Jedná se o prezentaci v audiovizuálních mediích. Obvyklá délka spotu bývá 30 sekund. Na reklamní spoty nejčastěji narazíme v televizi či rádiu.
Televizní reklama zabírá v průměru necelou polovinu ze všech médií investování do reklamy (druhá polovina je rozdělena mezi tisk, internetovou a outdoorovou reklamu).

Reklamy se vysílají v reklamním čase, který má předem stanovenou délku (je definován její maximální trvání i kumulovaná doba za den).

fofola

Kdo by neznal fofola spoty

Reklamy firmám velmi pomáhají dosáhnout vysokých prodejních výsledků, proto se každá firma snaží o co nejdokonalejší reklamu. Najdou se ale i firmy, které se řídí heslem „špatná reklama, taky reklama.“ Proto se stává, že v hlavě máme písničku z reklamy, která se nám doslova protiví, ale cíl je splněn – zpíváme si ji až do večera.
Kdo by neznal fofola spoty?

Reklamní spot v televizi
Reklamní čas může nastat buď mezi jednotlivými programovými tituly nebo tyto mohou být přerušeny a reklamy odvysílány „uvnitř“ těchto pořadů. V ČR veřejnoprávní televize nesmí vysílaný film nebo pořad kvůli reklamě přerušit – komerční televize ano. Ovšem existuje limit pro počet takovýchto přerušení nebo dobu pořadu mezi dvěma po sobě jdoucími reklamními bloky.


Reklamní spot v rádiu

Největší výhodou rozhlasové reklamy je její značný dosah do množství cílových skupin a možnost zaměření na konkrétní z nich
Posluchače lze segmentovat především z geografického hlediska (lokalita) a demografického hlediska (pohlaví, věk, dosažený stupeň vzdělání atd.)
Rozhlas pravidelně (alespoň jednou týdně) poslouchá asi 85 % obyvatel ČR, řadí se tedy mezi média masového zásahu.

Oblíbené reklamy u nás

https://www.youtube.com/watch?v=T2oKV5eRP_k Coca Cola se pyšní nejúspěšnějšími reklamami vůbec

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru