Reklamy na Facebooku se dají nově cílit podle toho, kde se uživatel na webu pohybuje

Největší sociální síť Facebook zdokonaluje cílení reklam na základě zájmů uživatelů. Cílení reklamy na Facebooku bude nově využívat data o prohlížení webů a aplikací, jejichž součástí jsou tlačítka této sociální platformy.

Již v minulém roce CEO společnosti prozradil, že chce zlepšit cílení Facebook reklamy. Teprve minulý týden bylo oznámeno, kdy se tento sen stane realitou.

„Pokračujeme v roll outu reklamního cílení dle zájmů uživatelů. Cílení bude používat informace ze stránek, které mají nainstalované tlačítko Like a další funkce sociální sítě,“ bylo uvedeno na blogu Facebooku.

Nespornou výhodou je, že uživatelé nemusí být na webových stránkách třetích stran nijak aktivní. Přestože uživatel neklikne na tlačítko Like, nebude nic komentovat, ani sdílet, data o něm budou zaznamenána.

Inzerenti poté mohou cílit reklamu na uživatele nejen v rámci sociální sítě, ale také na stránkách třetích stran a v aplikacích, jež jsou elementem reklamní sítě Facebook Audience Network.

facebook-interest-based-ads-preferences-800x402

Jak to bude fungovat?

Vžijte se nyní do role uživatele. Jestli navštívíte webovou stránku orientující se na hotely a aerolinky, abyste si naplánovali vaši nadcházející cestu, můžete pak zhlédnout reklamy na Facebooku od cestovních kanceláří. Nové cílení reklamy rozhodně nezasahuje do soukromí uživatelů.

Velké popularitě se těší remarketing, kdy inzerenti cílí na uživatele, kteří již jejich webovou stránku navštívili.

Nové cílení reklam bude zpřístupněno nejprve v USA. Předpokládané spuštění v Americe je následující měsíc.

Zdroj: Marketing Land

Komentáře

Nahoru