Dnes vyšlo 1 článků

Richard Siebenstich povede marketing v O2

Telekomunikační operátor O2 spouští od ledna komerční divizi, která bude mít na starosti vztahy s rezidentními i firemními zákazníky. V pozici ředitele divize rezidentních zákazníků doposud působil Jindřich Fremuth, který se nyní stává chief commercial officerem.

Jedním z článků divize bude marketingová komunikace a online, který bude pod vedením Richarda Siebensticha, dosavadního ředitele prodejních kanálů. Jiří Caudr, který doposud vedl předchozí sloučené oddělení online a marketingu, ze společnosti odchází. Otevřel si společně s manželkou knihkupectví Book Therapy a navíc má ještě vlastní projekty v oblasti designu.

richard-siebenstich

Richard Siebenstich, Zdroj: LinkedIn

Telekomunikační operátor dále založil divizi zvanou operations, jejími součástmi budou provoz a rozvoj sítí a infomačních technologií, technologická podpora zákazníků a rozvoj ve strategických oblastech, jako jsou bezpečnost, doprava, chytrá města, internet věcí, cloud a další. Této divizi bude šéfovat Marek Růžička, který byl počátkem tohoto roku zasazen do funkce chief operations officera.

Jindřich Fremuth pracuje v O2 už od roku 2009 v pozici ředitele pro online. O dva roky později si vzal na starosti strategii rezidentních distribučních kanálů. A o další dva roky později se stal ředitelem divize Rezidentní zákazníci. Ještě před nástupem do telekomunikační firmy vystupoval jako konzultant ve společnosti McKinsey & Company.

Marek Růžička působí v O2 od roku 2010, a to na pozici ředitele Top Corporate. Během své kariéry pracoval jako manažer ve společnostech České Radiokomunikace, Hewlett Packard a Accenture.

Richard Siebenstich v období od roku 2003 do roku 2012 působil na manažerských postech ve společnosti Coca-Cola HBC. Poté nastoupil do firmy O2 jako ředitel pro značkové prodejny. A od roku 2013 má na starosti veškeré prodejní kanály, které O2 využívá.

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru