Tisková zpráva: Rimini Street ohlašuje konec údržby softwaru za plnou cenu

Díky úspěchu podpory softwaru třetích stran mohou zákazníci využívající produkty společností SAP a Oracle jednat s dodavateli softwaru o slevách nebo ušetřit ještě více, pokud přejdou na podporu softwaru třetích stran

Rimini Street, Inc., přední poskytovatel služeb v oblasti údržby a podpory podnikového softwaru třetích firem, jako je např. software společností SAP AG (burzovní index NYSE:SAP) a Oracle Corporation (burzovní index NASDAQ: ORCL) jmenovitě Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database a Hyperion, dnes oznámila, že konečně dosáhla zlomového bodu v oblasti každoročních poplatků za údržbu. Z nově zveřejněných výsledků analytického výzkumu vyplývá, že spořiví zákazníci už každoročně neplatí za údržbu systémů Oracle nebo SAP plnou cenu. Namísto toho některé přední firmy na trhu a jejich pohotoví následovníci jednají s firmami Oracle a SAP o slevách za údržbu nebo přecházejí na ceněný model podpory softwaru třetích stran, aby získali více úspor, moderní řešení a odpovídající služby.

Plošný přechod firem na podporu třetích stran narušuje firmám Oracle a SAP trh v oblasti údržby softwaru

Podpora třetích stran zaznamenává stále větší zájem a má celou řadu spokojených klientů a úspěšných realizací. Společnost Rimini Street, která dosáhla v 11 za sebou jdoucích čtvrtletích stoupající tendenci rozvoje, získala více než půl miliardy z prodeje a disponuje téměř 600 klienty z vládní i komerční sféry po celém světě, jako například 69 firem z žebříčku Fortune 500 a 15 firem z žebříčku Global 100 největších společností, věří, že přechod k podpoře třetích stran dosáhl na trhu bodu zlomu.

Podle nedávno zveřejněné zprávy firmy Constellation Research, která se zabývá analytikou průmyslu s názvem “Pozitivní dopad cen za údržbu softwaru třetích stran pro zákazníky společností Oracle a SAP”(1), umožňovala dříve konsolidace trhu s podnikatelským softwarem firmám Oracle a SAP, aby si diktovaly politiku a ceny za údržbu. Jak vyplynulo z výsledků výzkumu společnosti Constellation Research (2), většina zákazníků, kteří se studie zúčastnili, nyní používá konkurenční návrhy podpory softwaru třetích stran jako argument při jednáních o údržbě se společnostmi Oracle a SAP,

“Každý generální ředitel firmy, řídící pracovníci v oblasti informačních technologií a nákupčí musí věnovat náležitou pozornost hledání alternativních možností poskytovaných pro software třetích stran při zahajování smluvních jednání nebo plánování strategie aplikací. Organizace by měla přinejmenším hledat konkurenční návrh od poskytovatele údržby softwaru třetí strany,” řekl hlavní analytik a generální ředitel společnosti Constellation Research R “Ray” Wang. “Pokud se hledáním těchto strategických možností nebude zabývat, může se to projevit ve vyšších nákladech za méně kvalitní práci od stávajících dodavatelů.”

V odezvě na rostoucí zájem o možnosti podpory softwaru třetích stran usnadnila společnost Rimini Street více než kdy jindy zákazníkům možnost získání konkurenčního návrhu. Po vyplnění jednoduchého online formuláře na adrese http://www.riministreet.com/proposal, nebo telefonátu do firmy, mohou zákazníci společností Oracle a SAP získat konkurenční návrh nejpozději do dvou pracovních dnů. I když zákazník po posouzení oceněného návrhu podpory společnosti Rimini Street zjistí, že toto řešení pro něho není momentálně optimální, může jej využít jako argument při jednáních o co nejvýhodnějších podmínkách a nejkvalitnějších službách se společnostmi Oracle a SAP. V každém případě jde o vítězství pro zákazníka.

Wang dodal: “Na základě výsledků výzkumu a zkušeností společnosti Constellation Research v oblatsi pomoci klientům při smluvních jednáních, věříme, že údržba softwaru třetích stran hraje klíčovou roli při jednáních o cenách a možnostech žadatelů a strategii smluvních jednání.”

Společnosti Oracle a SAP poskytují slevy z poplatků za údržbu

Studie společnosti Constellation Research podle téměř 200 respondentů, kteří se zúčastnili průzkumu, rovněž zjistila, že zákazníci společností Oracle a SAP dostávají slevy z poplatků na údržbu (3). Studie ukázala, že zákazníci, kteří využili konkurenční návrh jako argument při jednáních o smlouvě na každoroční poplatky za údržbu se společnostmi Oracle nebo SAP, získali v průměru 13,7 procentní slevu.(4)

Kromě toho uznávaná investiční banka a poradenská firma Cowen and Company, podobně uvedla, že objevila při svém průzkumu SAP důkaz o slevách: “Nedávno jsme hovořili s celou řadou zákazníků společnosti SAP, kteří získali zhruba 50procentní slevy na obnovu údržby.”(5)

Konkurenční návrhy pomáhají zákazníkům získat nejvýhodnější podmínky

Konkurenční návrh roční podpory může poskytnout zákazníkům argument při jednáních o nejvýhodnějších podmínkách s firmami Oracle a SAP. Z výzkumu společnosti Constellation Research vyplynulo, že více než 60 procent dotazovaných zákazníků věří, že konkurenční návrh podpory softwaru třetích stran posílí při jednáních s firmami Oracle a SAP pozici zákazníka.6 Kromě toho, 72 procent firem, které obdržely a použily návrh podpory softwaru třetích stran při smluvních jednáních s firmami Oracle nebo SAP, získaly výhodu.7

Společnost Rimini Street pomáhá zákazníků v každém případě zvítězit

Poplatky za podporu a údržbu od prodejců stále stoupají, přestože náklady na údržbu se snižují.8,9 Díky možnosti snadného získání konkurenčního návrhu, zajišťuje společnost Rimini Street zákazníkům na výběr celou řadu programů podpory, které uspokojí různé požadavky. Držitelé licencí na software firem Oracle a SAP mohou využít návrh podpory společnosti Rimini Street při jednáních o co nejvýhodnější cenu, možnostech podpory a úrovni služeb společností Oracle a SAP. Společnost věří, že když zákazníci porovnají svůj poplatek za roční podporu Oracle a SAP, mnozí si zvolí oceněný program společnosti Rimini Street, který přináší 50 procentní úsporu ročních nákladů, kvalitnější služby a modernější funkce.

“Společnost Rimini Street věří, že konkurence svědčí kterémukoli průmyslovému odvětví a my chceme, aby zákazníci společností Oracle a SAP měli široký výběr možných služeb. V současné době si můžete vyžádat návrh podpory od společnosti Rimini Street na našich internetových stránkách nebo telefonicky, pak tento návrh použít při jednání o lepší ceně, podpoře a úrovni služeb s Oracle a SAP,” řekl Seth Ravin, generální ředitel společnosti Rimini Street. “Zákazník pak může porovnat nabídku firem Oracle a SAP s oceněnými službami v oblasti podpory firmy Rimini Street a vybrat si ten správný program právě pro sebe. V každém případě jde o vítězství pro zákazníka.”

*Poznámka pro vydavatele: Zprávu společnosti Constellation Research si můžete stáhnout online nebo ji naleznete na internetových stránkách společnosti Rimini Street nebo na následujícím odkazu: http://www.riministreet.com/leverage.

O společnosti Rimini Street, Inc.

Společnost Rimini Street je předním poskytovatelem služeb v oblasti údržby a podpory softwaru třetích firem. Společnost poskytuje služby na podporu podnikání s inovativním a oceněným programem, který umožňuje držitelům licencí od Oracle a SAP ušetřit až 90 procent celkových nákladů za podporu za více než deset let, včetně úspory 50 procent ročních poplatků za podporu. Klienti mohou zůstat u své aktuální verze softwaru bez zbytečné aktualizace nebo nějaké změny po dobu nejméně deseti let. Stovky globálních firem, společností z Fortune 500, středně velkých a veřejných organizací prakticky ze všech odvětví, si vybraly Rimini Street jako důvěryhodného, nezávislého poskytovatele podpory. Více informací o společnosti naleznete na internetové adrese http://www.riministreet.com nebo volejte na telefonní číslo 888-870-9692 (v rámci USA) nebo +1 925-484-9211 (z ostatních zemí).

Rimini Street a logo Rimini Street jsou obchodní značky společnosti Rimini Street, Inc. Všechny další firemní značky a názvy výrobků mohou být vlastnictvím příslušných společností. Copyright (C) 2013. Všechna práva vyhrazena.

1 Ray Wang, “The Positive Pricing Impact of Third Party Maintenance for Oracle and SAP Customers” Constellation Research, 18. března 2013, str 9.

2 Na stejném místě, str 5.

3 Na stejném místě.

4 Na stejném místě.

5 Chris Kanaracus, “Analyst, SAP dispute over reported support discounts reveal murky picture,” („Analytik, diskuze SAP o slevách za podporu odhalují chmurný obraz.“) IDG News Services, 2. listopadu 2012.

6 Constellation Research, str 5.

7 Na stejném místě.

8 Na stejném místě, str 4.

9 Dennis Howlett, „SAP Standard Support price rise: why now?“ („Standardní ceny SAP za podporu rostou: proč teď?“) Irregular Enterprise, 5. února 2013.

Kontakty

Rimini Street, Inc.

Alma Park

Tel: +1 323-229-7282

Email : apark@riministreet.com

Zdroj: Rimini Street, Inc.

Tuto tiskovou zprávu si můžete prohlédnout online na adrese:

http://www.businesswire.com/news/home/20130319005708/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Zdroj: ČTK/Protext

Komentáře

Nahoru