Dnes vyšlo 1 článků

Risk se vyplácí! Stále aktuální reklama se sexuálním podtextem na kávu Senseo.

Uplynulo již dlouhých 6 let od doby, kdy vznikla neotřelá reklama na

kávové pody Senseo Moment

(za značkou stojí Douwe Egberts a Philips) s reklamním sloganem Secure your Senseo moment. Přičemž tato reklama koluje světem a sociálními sítěmi i v dnešních dnech. Přestože má silně sexuální podtext, de facto v reklamě neuvidíte ani kousek odhalené kůže. Tomu říkáme skvělé Public Relations. Občas se jednoduše vyplatí zariskovat a vystoupit z konformního způsobu uvažování.

Sex nesex v reklamě!

Celá reklama trvá pouhých 38 sekund, nicméně je výborně zacílená a zůstane ve vaší paměti poměrně dlouho. Víceméně podává návod, jak si doma vychutnat v klidu váš šálek kávy. Na sedačce v obýváku sedí manželský pár, který má v plánu vychutnat si v soukromí svou čerstvou kávu, přičemž v předmětnou chvíli přicházejí domů děti ze školy. Manželský pár zareaguje poměrně netradičně a to tak, že žena začne vydávat sexuální vzdechy. Posléze se přidá i otec, který zároveň kope do stolu, aby dodal předstírání sexuálního aktu na razanci a imituje i plácnutí přes zadek ženy. Jak se dalo čekat, párek dětí se s rozpačitými pohledy rychle odklidí do svých pokojů a pár není ničím rušen. Zdání nastalé harmonie dolaďuje text písně o štěstí. Co víc si přát? Krátké, rychlé, výstižné!

Popis situace však nikdy nepřevýší samotný zážitek, tudíž se přesvědčte sami:

Reklama byla natočena v Los Angeles a režisérem je Keith English. DOP: Bob Williams. Produkce: Caviar Belgium/LA. Rok výroby 2011.

 

 

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru