Rohlik.cz zakládá vlastní privátní značku, pod kterou nabízí chlazené hotovky

Internetový supermarket Rohlik.cz rozšiřuje své portfolio o stejnojmennou privátní značku, pod kterou bude nabízet chlazená hotová jídla. Aktuálně má v nabídce 22 polévek a hlavních chodů, přičemž o jejich přípravu se stará šéfkuchař Robert Šubrt.

„V segmentu hotových jídel spatřujeme obrovský potenciál. Zákazníci chtějí šetřit čas, ale ne na úkor kvality. Dokazuje to například zájem o sushi sety, kterých prodáme týdně stovky kusů. Aktuální řada hotových jídel pod naší privátní značkou je teprve začátek, sortiment budeme dále rozvíjet,“ říká Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel Rohlik.cz.

rohlik

Zdroj: Rohlik.cz

Radek Šubrt, který nyní pracuje jako šéfkuchař pro Rohlik.cz, vařil také u Daniela Bouluda v New Yorku, v restauracích v Německu, Rakousku či Švýcarsku. Dokonce byl porotce první série oblíbené televizní soutěže MasterChef.

Hotová jídla jsou bez obsahu konzervačních látek a jejich spotřební lhůta je 20 dnů u polévek a 5 až 10 dnů u hotových jídel. Takto dlouhá spotřební lhůta je dána tím, že dochází k šokovému zchlazení.

„Díky této metodě si zachovávají chuť a kvalitu nerozeznatelnou od jídla čerstvě připraveného,“ uvádí Rohlik.cz.

Hotová jídla jsou rozdělena na dvě kategorie, a to na polévky a hlavní jídla. K výběru je 22 pokrmů, přičemž některé z nich neobsahují lepek, laktózu a některé jsou vegetariánské. Polévky vyjdou kolem 70 korun a celá jídla mezi 100 až 130 korun.

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru