Dnes vyšlo 1 článků

Tisková zpráva: Rozhovor s Michaelem Lee, ředitelem společnosti UPC DTH

Získali jste již 800 tisíc zákazníků. Kdy očekáváte dosažení magické hranice 1 milionu?

Od roku 2010 jsme zaznamenali 60% nárůst počtu zákazníků, takže pokud se nám bude takto dařit i nadále, dočkáme se spíš dříve než později!

Významně jste rozšířili programovou nabídku pro středoevropské a východoevropské diváky. Můžete naznačit, na co se mohou těšit v blízké budoucnosti? Plánujete nějaké zajímavé přírůstky?

Průběžně vyjednáváme s významnými poskytovateli televizního obsahu, abychom našim divákům mohli neustále nabízet nejzajímavější programovou skladbu. Záleží nám také na tom, aby zákazníci měli pocit, že za své peníze získávají dobrou hodnotu. Nasloucháme jejich přáním ohledně programu a snažíme se jim vycházet vstříc při zavádění novinek. Jsme si také dobře vědomi, že televizní průmysl – vysílatelé i tvůrci – jednoznačně přechází na vysoké rozlišení a my samozřejmě nebudeme zůstávat pozadu.

Jedním z aktuálních trendů v televizním vysílání je dostupnost obsahu více různými způsoby nebo na více obrazovkách různých typů, tzv. multichannel nebo multiscreen. Můžeme očekávat kroky i tímto směrem?

Liberty Global usilovně pracuje na zavedení možnosti sledování na více obrazovkách a my jsme součástí tohoto projektu. Již dnes nabízíme HBO GO a s novou generací set-top boxů pro nás bude snazší přidávat i další služby, které snad spustíme v nejbližších měsících.

Zaznamenali jste velký úspěch s nabídkou časově omezeného nekódovaného přístupu ke kanálům AXN, AXN White a AXN Black. Plánujete další „otevřené okno“ u vybraných kanálů?

Kampaně jako byl volný přístup ke třem kanálům AXN jsou u našich zákazníků velmi oblíbené, mohu potvrdit, že ve spolupráci s našimi programovými partnery plánujeme další rozmanité kampaně pro všechny kategorie diváků.

UPC DTH slaví 15 let na tru. Jakým směrem se bude dále ubírat?

Myslím, že růst, který zaznamenáváme od spuštění satelitních služeb, a především v posledních pěti letech jednoznačně dokazuje, že se zákazníkům líbí to, co děláme: poskytujeme ucelenou nabídku kanálů za příznivou cenu a s vynikajícími zákaznickými službami.

Budeme tedy nadále pokračovat stejným směrem. Chceme také posilovat sítě našich nezávislých prodejců a úzce s nimi spolupracovat na zvyšování spokojenosti zákazníků. Navíc hodláme inovovat z hlediska nových produktů a technologií, abychom zajistili spokojenost stávajících zákazníků a přilákali nové a dosáhli magické hranice 1 milionu zákazníků.

Co řekli naši spokojení zákazníci (zaznamenáno na zákaznických linkách):

„Děkuji za rychlý a jednoduchý způsob, jak pořídit vaši službu. Je skvělá, jak ze své podstaty, tak dostupností vysokého rozlišení. Rozhodně vás doporučím i svým známým. Ještě jednou děkuji za rychlou instalaci.“ – zákazník UPC Direct z Maďarska

„Jsem spokojená se službou i s přístupem pracovníků na zákaznické lince, jejich vstřícností a dostupností. Nikdy není problém zavolat a získat pomoc. Líbí se mi i nabídka kanálů – jak základní, tak rozšířené balíčky. Rozhodně mohu doporučit.“ – zákaznice freeSAT z České republiky

„Jsem vaším zákazníkem již řady let a jsem se službami velmi spokojený.“ – zákazník freeSAT ze Slovenské republiky

 

Štítky: ,

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru