autorka: Lenka Bukačová

Jindra Šulcová: Proti velkým hráčům máš šanci jen když víš, co děláš

Ochranné známky, doménové spory, franchísingové smlouvy, autorská práva ve vztahu k ochranným známkám, to je jen malý výčet toho, čemu se Jindra Šulcová aktivně věnuje. Pracovala už na velkých projektech pro…

nahled

Jan Sláma: Nehroutím se z neúspěchů, vždy vstanu a jdu dál

Ještě mu není ani 18 let, ale už má svoji vlastní firmu. Jan Sláma se totiž nechal v 16 letech soudně zplnoletnit, aby se mohl na plno věnovat svému koníčku. Podnikání. Už…

náhled

Jan Sláma: Nejdřív nás Google zablokoval kvůli přemíře vulgárních výrazů

Není to tak dávno, co po internetu začala kolovat aplikace Sorry jako, díky které můžete s přáteli soutěžit v tom, kdo zná lépe nejslavnější hlášky Andreje Babiše a Miloše Zemana. Aplikace je…

profilovka

David Kašpar: Piloti nemusí v určitých fázích letu vůbec „řídit letadlo“, v kabině ale určitě nespí

30 000 – tolik zhruba může být nástupní plat pilota. Za knipl přitom nemůže sednout kdekdo. Do kokpitu vede poměrně dlouhá cesta, během které se musí člověk naučit spoustu vědomostí z různých…

profilovka

Lukáš Talpa: Tátové chtějí trávit mnohem více času se svými dětmi

Dnes si už lidé zvykli, že ženy nejsou jen u sporáku, ale zastávají i důležité role ve společnosti, které byly dříve doménou mužů. Naopak muži na rodičovské dovolené jsou stále…

ales borovan

Aleš Borovan: Tradiční média už dávno ztratila svůj vliv a váhu

Média jsou specifickou oblastí, ve které se odráží mnoho faktorů. Podle Borovana je dnes novinářský trh do značné míry bizarní, zejména pak ten český. On sám je však živoucím důkazem, že i v současné době jde dělat kvalitní žurnalistika. O dobré informace je zájem neustále. A lidé jsou ochotni za kvalitní informace platit. Jak to dělá? O tom, a ještě mnohem více se dočtete v rozhovoru.

Matoušek

Jan Matoušek: Používání Googlu či Facebooku je obchod – tvoje data za jejich služby

Chcete mít překladač jako ze Star Treku? Možná se brzy dočkáte. Jan Matoušek se domnívá, že by funkční verze mohla být dostupná už v období kolem roku 2020-2030. Obrovskému rozvoji v různých oblastech totiž napomáhá efektivní práce s velkým množstvím dat.

dominika-spackova-06

Dominika Špačková: Většina maminek podniká proto, aby měly čas na děti

S vidinou úspěchu a více času na rodinu se do podnikání pouští čím dál více žen na mateřské, které se kromě podnikání musí starat také o dítě. Rozhodně to nemají jednoduché, ale takzvané maminkatelky jsou v práci velice efektivní, takže dosahují skvělých výsledků.

dan_hires_014

Daniel Gamrot: Často nazýváme soustředěním půlhodinovou práci na úkolu přerušovanou třemi „přestávkami“ pro kontrolu e-mailu

Být produktivní v práci, stíhat plnohodnotný odpočinek, trávit čas s rodinou a ještě mít koníčky na rozptýlení své mysli. Zdá se to jako utopie? V současném hektickém světe je to složité, ne však nemožné. Stačí si umět nastavit pravidla a správně si zorganizovat svůj čas.

Blesk_praha-verejna-lednice-foodsharing

Pavel Vodička: Snaha omezit plýtvání potravinami je celosvětový trend

Foodsharing je v zahraničí poměrně běžná záležitost. Po celém světě existují místa, kam mohou lidé nosit přebytečné potraviny, na kterých si může pochutnat někdo jiný. Sdílené ledničky se pomalu začínají objevovat i v České republice. Svůj podíl na tom má i Pavel Vodička, který se snaží rozšířit povědomí o tomto problému mezi lidmi. Díky Pavlovi a jeho přátelům vznikla také první veřejná lednička v Praze.

13996220_1684921548500284_6798793566726336088_o

Manťáci: Trasu jsme dopředu vybranou neměli, jeli jsme s tím, že chceme na jih a snažili se jet po ulicích, které se nám líbily

Rikshaw run je závod pro otrlé. Závodníci obdrží motorovou rikšu, a pak už musí jet Indií, co jim síly stačí, aby během 16 dní ujeli 3 500 km dlouhou cestu k cíli. Pravda, někdy je trasa ještě o něco delší, protože na trati nejsou žádné kontroly a závodníci se občas malinko ztratí. Když se něco pokazí, musí si účastníci závodu poradit svépomoci. A přitom všem mají ještě vybrat peníze na dobročinné účely.

predprodej

Blanka Milfaitová: Snažím se ukázat, že jde spojit rodičovství, podnikání i cestování

Blanka Milfaitová je maminka, spisovatelka, bloggerka, ale především také úspěšná podnikatelka. Po celém světě ji proslavily zejména domácí marmelády, za které posbírala spoustu prestižních ocenění. V roce 2012 založila vlastní rodinnou minimanufakturu na marmeládu. A už po prvním roce fungování se Blanka dočkala ocenění v mezinárodní soutěži The World’s Original Marmalade Awards. Její marmeláda je známá po celém světě a oblíbila si ji i britská královna.

unnamed

Jakub Čech: Považuji své aktivity za užitečné a taky mě to docela baví

Jakub patří ke generaci mediálně známých Čechů, kteří se proslavili ještě před dosažením své plnoletosti. Mnozí jej znáte z médií jako neúnavného bojovníka za veřejné blaho. Proč se teprve šestnáctiletý kluk z Prostějova stará o dění ve svém městě a o politiku, to si můžete nyní přečíst v našem rozhovoru s Jakubem Čechem.

Michal Vyhnálek

Michal Vyhnálek: Telefon je moje mobilní kancelář i náhradní hlava (III. část)

Michal Vyhnálek nám v předchozích částech rozhovoru řekl, jak je to s cenou nemovitosti a jak probíhá práce realitního makléře. Ještě jsme mluvili o tom, s jakými informacemi pracuje, jaké nástroje pro evidenci schůzek využívá a nahlédli jsme i do Michalova soukromí.

fotimtocim

Michal Vyhnálek: Nikdy se mi nestalo, že jsem podstřelil cenu nemovitosti (II. část)

Michal Vyhnálek je úspěšný realitní makléř. V první části rozhovoru nám prozradil, co znamená pojem tipař. Dále nám popsal, co vše musí udělat jako realitní makléř, aby mohl nemovitost klienta nabízet k prodeji. A také nakousl cenu nemovitosti, o které budeme mluvit i v této části rozhovoru.

Michal Vyhnálek

Michal Vyhnálek: Neprodávám, co neznám (I. část)

Realitní makléř – jedno z možná nejzatracovanějších a zároveň jedno z nejnáročnějších povolání vůbec. Pokud i vás někdy zajímalo, zda byste měli na to vydělávat si jako realitní makléř, nyní máte jedinečnou možnost proniknout do světa realiťáků, nahlédnout pod pokličku a dozvědět se o jejich práci trochu více. O svém povolání se dnes rozvyprávěl Michal Vyhnálek.

foto

Jan Bartoš: Výkonnostní reklama dnes není jen o tom, kdo dá víc, ale kdo má kvalitnější obsah (II. část)

V první části rozhovoru s Honzou jsme se zaměřili na to, jak efektivně utratit peníze za reklamu na Facebooku. Prozradil nám, jak se od sebe liší jednotlivé platformy a chování uživatelů na nich, jaká existují školení zdarma a další. Nyní se zaměříme na další problematiku týkající se sociálních sítí.

foto

Jan Bartoš: Je jedno kolik stojí proklik, důležité je, jestli reklama plní anebo neplní své cíle (I. část)

Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.

Nahoru