Kategorie Marketéři

martin-about

Martin Matějka: Než se efekt prací v SEO projeví, trvá to řádově měsíce, doznívá to pak i roky (II. část)

Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.

martin-about

Martin Matějka: SEO je vlastně o vztahu mezi webem a vyhledávačem (I. část)

Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.

unnamed

Martin Šalek: Tiskový mluvčí pracuje v podstatě pořád, když je to třeba (V. část)

V poslední části rozhovoru se Martin Šalek rozpovídal o tom, jaká je práce tiskového mluvčího, jaká pravidla musí dodržovat a jak často používá známou frázi “Bez komentáře”. V předchozích částech rozhovoru jste se mohli dočíst o tom, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její budoucnosti, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí, jak vypadá jeho pracovní den a jaký je plán krizové komunikace.

unnamed-1

Martin Šalek: Základem je nemlžit a nelhat (IV. část)

Martin Šalek nám prozradil, proč se vydal do státního sektoru jako tiskový mluvčí, seznámil nás s konceptem KnihoBudka a popsal nám, jak vypadají jeho pracovní dny. Martin má na starosti i sociální sítě nemocnice, o čemž se rozpovídal v následujících řádcích.

unnamed

Martin Šalek: Začínám den tím, že končím ten předchozí (III. část)

Martin Šalek nám v předchozích částech rozhovoru prozradil, v čem spočívá práce tiskového mluvčího a jak se k ní dostal. Popsal nám, k čemu ho nemocnice potřebuje a co dělá nemocnice pro to, aby se pacienti v ní cítili jako doma.

unnamed-1

Martin Šalek: Pomáhám budovat vztah pacienta s nemocnicí (II. část)

Martin Šalek, který momentálně působí jako tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce, nám v první části rozhovoru prozradil, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její další budoucnosti. A v následujících řádcích nám prozradí, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí.

unnamed

Martin Šalek: Mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její další budoucnosti (I. část)

Bývalý novinář a tiskový mluvčí Prahy 6 a současný tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce a neutuchající propagátor nových technologií, který kandidoval do Senátu za hnutí Řád národa v Praze 6, vám v dnešním rozhovoru prozradí, jaké to je pomáhat řešit krizovou komunikace v nemocničním zařízení.

david-spinar-01

David Špinar: Dokázali jsme organicky růst, aniž bychom se museli výrazně snažit

Většina z vás zná Davida Špinara jako jednoho z otců digitální agentury H1.cz, kterou v roce 2005 spoluzakládal společně s dalšími 3 společníky. Málokdo ale ví, že David ještě před založením Hájedničky pracoval jako project manager v Internet Info či jako vedoucí projektů v Dobrém webu. A ještě méně lidí ví, jak vlastně taková Hájednička vznikala, jak se z malé rodinné agentury podařilo vybudovat firmu o 100 zaměstnancích a proč se nakonec David rozhodl agenturu prodat a nastoupit do Googlu. To vše a mnohem více se dozvíte v exkluzivním rozhovoru s Davidem Špinarem.

13180951_10209290125151604_1010696307_n

Martin Kůra: Bez kvalitního obsahu prostě SEO neuděláš. (II. část)

V první části rozhovoru jsme se o Martinovi dozvěděli, jak se vůbec k SEO dostal a jak začínal. Prozradil nám něco o tom, jak vůbec SEO funguje. Ale zaměřovali jsme se spíše na obecné poznatky. Nyní se podíváme na zahraniční SEO, jemuž se Martin primárně věnuje.

13162498_10209290125111603_432698616_n

Martin Kůra: Jsem velmi tvrdohlavý člověk, takže jsem si vše chtěl vydřít sám. (I. část)

Jak se „zapíná“ SEO pro zahraničí? Jak se liší techniky a postupy v SEO pro zahraniční projekty? Jak moc je / není složité budovat pozice ve vyhledávačích u webů v anglickém, polském či německém jazyce? Na to vše se vám pokusí odpovědět SEO specialista Martin Kůra.

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

uvod

Robin Holešínský: Delibarry je pro nás klíčovým projektem a snažíme se ho každým dnem a týdnem vylepšovat (2/2)

Robin stojí za vznikem několika startupů. Každý je svým způsobem originální a jinačí. Nejinak je tomu i u projektu Delibarry, jenž patří k jeho nejnovějším přírůstkům. Delibarry je doručovací služba, která by měla zjednodušit posílání balíků do zahraničí.

uvod

Robin Holešínský: Aktuálně se Delibarry věnuje jen koncovým zákazníkům, tz. zaměřujeme se hlavně na expaty žijící v zahraničí (1/2)

Robin stojí za vznikem několika startupů. Každý je svým způsobem originální a jinačí. Nejinak je tomu i u projektu Delibarry, jenž patří k jeho nejnovějším přírůstkům. Delibarry je doručovací služba, která by měla zjednodušit posílání balíků do zahraničí.

nahledova_fotografie

Marek Dlugoš: Snažím sa tak čo najlepšie využiť každú hodinu svojho času, aby som všetko stihol

Za několik dní se stala webová stránka mladého Slováka hitem internetu. Na doméně HostMeInCA.com se mu totiž podařilo vybudovat geniální osobní prezentaci, ve které perspektivní Marek Dlugoš, čerstvý absolvent střední školy, hledá letní stáž ve Spojených státech. I když – vlastně už nehledá – už ji našel… Chtěli byste také být v hledáčků těch největších technologických firem na světě jako student Marek? Tak se začtěte.

profilovky Roman (2) – kopie

Petr Krejčí: Cílem každého Minutového networkingu je, aby se poznali lidi z různých oborů

Petr se věnuje hledání synergií. Networkingu. Česky řečeno Petr pomáhá firmám a podnikatelům rozšiřovat síť kontaktů. Najít vhodné obchodní partnery, možné budoucí spolupracovníky a umožnit jim, aby se společně potkali a zkusili najít společnou řeč a zjistit, jak by si obě strany mohly být vzájemně prospěšné.

lubor-zoufal-foto-lagardére-22-760x455

Lubor Zoufal z Lagardére Active ČR: Měli jsme jeden cíl – vytvořit rádio, které by uživatelé rádi poslouchali

Youradio, Evropa 2, Frekvence1, rádio Bonton, Dance Radio, rádio BBC. Všechny tyhle značky spadají pod hlavičku této společnosti. A protože mě docela zajímalo, jak buduje takové internetové rádio zcela od nuly, pozval jsem si dnes „k nám do studia“ Lubora Zoufala, ředitele strategického rozvoje v Lagardére Active ČR.

lukas

Lukáš Pítra: Vyhledávače se umí dostat jen k části sociálních signálů a nemají zatím spolehlivý systém na rozpoznání (5/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také,…

lukas

Lukáš Pítra: Základem je pochopit, jaké problémy řeší zákazníci (4/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také,…

lukas

Lukáš Pítra: SEO je „blackbox“, vyhledávač ti karty neodkryje (3/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také, aby nám vysvětlil, „jak zapnout SEO“.

lukas

Lukáš Pítra: Ani po letech nemám recept na to, jak ROI v SEO s rozumnou přesností spočítat (2/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také, aby nám vysvětlil, „jak zapnout SEO“. Doporučuji rovnou přečíst první část…

Nahoru