Kategorie Marketéři

nahled

Jan Sláma: Nehroutím se z neúspěchů, vždy vstanu a jdu dál

Ještě mu není ani 18 let, ale už má svoji vlastní firmu. Jan Sláma se totiž nechal v 16 letech soudně zplnoletnit, aby se mohl na plno věnovat svému koníčku. Podnikání. Už…

náhled

Jan Sláma: Nejdřív nás Google zablokoval kvůli přemíře vulgárních výrazů

Není to tak dávno, co po internetu začala kolovat aplikace Sorry jako, díky které můžete s přáteli soutěžit v tom, kdo zná lépe nejslavnější hlášky Andreje Babiše a Miloše Zemana. Aplikace je…

ales borovan

Aleš Borovan: Tradiční média už dávno ztratila svůj vliv a váhu

Média jsou specifickou oblastí, ve které se odráží mnoho faktorů. Podle Borovana je dnes novinářský trh do značné míry bizarní, zejména pak ten český. On sám je však živoucím důkazem, že i v současné době jde dělat kvalitní žurnalistika. O dobré informace je zájem neustále. A lidé jsou ochotni za kvalitní informace platit. Jak to dělá? O tom, a ještě mnohem více se dočtete v rozhovoru.

Matoušek

Jan Matoušek: Používání Googlu či Facebooku je obchod – tvoje data za jejich služby

Chcete mít překladač jako ze Star Treku? Možná se brzy dočkáte. Jan Matoušek se domnívá, že by funkční verze mohla být dostupná už v období kolem roku 2020-2030. Obrovskému rozvoji v různých oblastech totiž napomáhá efektivní práce s velkým množstvím dat.

foto

Jan Bartoš: Výkonnostní reklama dnes není jen o tom, kdo dá víc, ale kdo má kvalitnější obsah (II. část)

V první části rozhovoru s Honzou jsme se zaměřili na to, jak efektivně utratit peníze za reklamu na Facebooku. Prozradil nám, jak se od sebe liší jednotlivé platformy a chování uživatelů na nich, jaká existují školení zdarma a další. Nyní se zaměříme na další problematiku týkající se sociálních sítí.

foto

Jan Bartoš: Je jedno kolik stojí proklik, důležité je, jestli reklama plní anebo neplní své cíle (I. část)

Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.

autor_foto_plzensky-barcamp

Jana Leitnerová: Nemalujte čerta na zeď, namalujte tam celé peklo (II. část)

V první části rozhovoru se Jana Leitnerová rozpovídala o sociálních sítích jako takových. Podílela se na přípravě komunikačních strategií velkých firem. A ví, jak se vypořádat s trollingem, kritikou či jak komunikovat se zákazníky.

autor_foto_matka-kralikova

Jana Leitnerová: Facebook je úplně pro každého (I. část)

Sociální sítě jsou jejím druhým domovem. Připravovala komunikační strategie a obsah pro známé brandy jako například Jägermeister, Möbelix, Pivovary Staropramen, Raiffeisenbank a další. Pomáhala s rozjezdem komunikace na sociálních sítích také Straně zelených před volbami v roce 2014 a vedla komunikaci pro eventy jako Špilberk Food Festival, Marketing Festival nebo Vltava Run. Dala by se bez nadsázky označit za social media superwoman. A právě s ní si budeme dnes povídat o tom, jak těžký chleba má člověk přes sociální sítě.

martin-about

Martin Matějka: Než se efekt prací v SEO projeví, trvá to řádově měsíce, doznívá to pak i roky (II. část)

Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.

martin-about

Martin Matějka: SEO je vlastně o vztahu mezi webem a vyhledávačem (I. část)

Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.

unnamed

Martin Šalek: Tiskový mluvčí pracuje v podstatě pořád, když je to třeba (V. část)

V poslední části rozhovoru se Martin Šalek rozpovídal o tom, jaká je práce tiskového mluvčího, jaká pravidla musí dodržovat a jak často používá známou frázi “Bez komentáře”. V předchozích částech rozhovoru jste se mohli dočíst o tom, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její budoucnosti, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí, jak vypadá jeho pracovní den a jaký je plán krizové komunikace.

unnamed-1

Martin Šalek: Základem je nemlžit a nelhat (IV. část)

Martin Šalek nám prozradil, proč se vydal do státního sektoru jako tiskový mluvčí, seznámil nás s konceptem KnihoBudka a popsal nám, jak vypadají jeho pracovní dny. Martin má na starosti i sociální sítě nemocnice, o čemž se rozpovídal v následujících řádcích.

unnamed

Martin Šalek: Začínám den tím, že končím ten předchozí (III. část)

Martin Šalek nám v předchozích částech rozhovoru prozradil, v čem spočívá práce tiskového mluvčího a jak se k ní dostal. Popsal nám, k čemu ho nemocnice potřebuje a co dělá nemocnice pro to, aby se pacienti v ní cítili jako doma.

unnamed-1

Martin Šalek: Pomáhám budovat vztah pacienta s nemocnicí (II. část)

Martin Šalek, který momentálně působí jako tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce, nám v první části rozhovoru prozradil, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její další budoucnosti. A v následujících řádcích nám prozradí, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí.

unnamed

Martin Šalek: Mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její další budoucnosti (I. část)

Bývalý novinář a tiskový mluvčí Prahy 6 a současný tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce a neutuchající propagátor nových technologií, který kandidoval do Senátu za hnutí Řád národa v Praze 6, vám v dnešním rozhovoru prozradí, jaké to je pomáhat řešit krizovou komunikace v nemocničním zařízení.

david-spinar-01

David Špinar: Dokázali jsme organicky růst, aniž bychom se museli výrazně snažit

Většina z vás zná Davida Špinara jako jednoho z otců digitální agentury H1.cz, kterou v roce 2005 spoluzakládal společně s dalšími 3 společníky. Málokdo ale ví, že David ještě před založením Hájedničky pracoval jako project manager v Internet Info či jako vedoucí projektů v Dobrém webu. A ještě méně lidí ví, jak vlastně taková Hájednička vznikala, jak se z malé rodinné agentury podařilo vybudovat firmu o 100 zaměstnancích a proč se nakonec David rozhodl agenturu prodat a nastoupit do Googlu. To vše a mnohem více se dozvíte v exkluzivním rozhovoru s Davidem Špinarem.

13180951_10209290125151604_1010696307_n

Martin Kůra: Bez kvalitního obsahu prostě SEO neuděláš. (II. část)

V první části rozhovoru jsme se o Martinovi dozvěděli, jak se vůbec k SEO dostal a jak začínal. Prozradil nám něco o tom, jak vůbec SEO funguje. Ale zaměřovali jsme se spíše na obecné poznatky. Nyní se podíváme na zahraniční SEO, jemuž se Martin primárně věnuje.

13162498_10209290125111603_432698616_n

Martin Kůra: Jsem velmi tvrdohlavý člověk, takže jsem si vše chtěl vydřít sám. (I. část)

Jak se „zapíná“ SEO pro zahraničí? Jak se liší techniky a postupy v SEO pro zahraniční projekty? Jak moc je / není složité budovat pozice ve vyhledávačích u webů v anglickém, polském či německém jazyce? Na to vše se vám pokusí odpovědět SEO specialista Martin Kůra.

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

uvod

Robin Holešínský: Delibarry je pro nás klíčovým projektem a snažíme se ho každým dnem a týdnem vylepšovat (2/2)

Robin stojí za vznikem několika startupů. Každý je svým způsobem originální a jinačí. Nejinak je tomu i u projektu Delibarry, jenž patří k jeho nejnovějším přírůstkům. Delibarry je doručovací služba, která by měla zjednodušit posílání balíků do zahraničí.

Nahoru