ales borovan

Aleš Borovan: Tradiční média už dávno ztratila svůj vliv a váhu

Média jsou specifickou oblastí, ve které se odráží mnoho faktorů. Podle Borovana je dnes novinářský trh do značné míry bizarní, zejména pak ten český. On sám je však živoucím důkazem, že i v současné době jde dělat kvalitní žurnalistika. O dobré informace je zájem neustále. A lidé jsou ochotni za kvalitní informace platit. Jak to dělá? O tom, a ještě mnohem více se dočtete v rozhovoru.

Matoušek

Jan Matoušek: Používání Googlu či Facebooku je obchod – tvoje data za jejich služby

Chcete mít překladač jako ze Star Treku? Možná se brzy dočkáte. Jan Matoušek se domnívá, že by funkční verze mohla být dostupná už v období kolem roku 2020-2030. Obrovskému rozvoji v různých oblastech totiž napomáhá efektivní práce s velkým množstvím dat.

dominika-spackova-06

Dominika Špačková: Většina maminek podniká proto, aby měly čas na děti

S vidinou úspěchu a více času na rodinu se do podnikání pouští čím dál více žen na mateřské, které se kromě podnikání musí starat také o dítě. Rozhodně to nemají jednoduché, ale takzvané maminkatelky jsou v práci velice efektivní, takže dosahují skvělých výsledků.

dan_hires_014

Daniel Gamrot: Často nazýváme soustředěním půlhodinovou práci na úkolu přerušovanou třemi „přestávkami“ pro kontrolu e-mailu

Být produktivní v práci, stíhat plnohodnotný odpočinek, trávit čas s rodinou a ještě mít koníčky na rozptýlení své mysli. Zdá se to jako utopie? V současném hektickém světe je to složité, ne však nemožné. Stačí si umět nastavit pravidla a správně si zorganizovat svůj čas.

Blesk_praha-verejna-lednice-foodsharing

Pavel Vodička: Snaha omezit plýtvání potravinami je celosvětový trend

Foodsharing je v zahraničí poměrně běžná záležitost. Po celém světě existují místa, kam mohou lidé nosit přebytečné potraviny, na kterých si může pochutnat někdo jiný. Sdílené ledničky se pomalu začínají objevovat i v České republice. Svůj podíl na tom má i Pavel Vodička, který se snaží rozšířit povědomí o tomto problému mezi lidmi. Díky Pavlovi a jeho přátelům vznikla také první veřejná lednička v Praze.

13996220_1684921548500284_6798793566726336088_o

Manťáci: Trasu jsme dopředu vybranou neměli, jeli jsme s tím, že chceme na jih a snažili se jet po ulicích, které se nám líbily

Rikshaw run je závod pro otrlé. Závodníci obdrží motorovou rikšu, a pak už musí jet Indií, co jim síly stačí, aby během 16 dní ujeli 3 500 km dlouhou cestu k cíli. Pravda, někdy je trasa ještě o něco delší, protože na trati nejsou žádné kontroly a závodníci se občas malinko ztratí. Když se něco pokazí, musí si účastníci závodu poradit svépomoci. A přitom všem mají ještě vybrat peníze na dobročinné účely.

predprodej

Blanka Milfaitová: Snažím se ukázat, že jde spojit rodičovství, podnikání i cestování

Blanka Milfaitová je maminka, spisovatelka, bloggerka, ale především také úspěšná podnikatelka. Po celém světě ji proslavily zejména domácí marmelády, za které posbírala spoustu prestižních ocenění. V roce 2012 založila vlastní rodinnou minimanufakturu na marmeládu. A už po prvním roce fungování se Blanka dočkala ocenění v mezinárodní soutěži The World’s Original Marmalade Awards. Její marmeláda je známá po celém světě a oblíbila si ji i britská královna.

unnamed

Jakub Čech: Považuji své aktivity za užitečné a taky mě to docela baví

Jakub patří ke generaci mediálně známých Čechů, kteří se proslavili ještě před dosažením své plnoletosti. Mnozí jej znáte z médií jako neúnavného bojovníka za veřejné blaho. Proč se teprve šestnáctiletý kluk z Prostějova stará o dění ve svém městě a o politiku, to si můžete nyní přečíst v našem rozhovoru s Jakubem Čechem.

Michal Vyhnálek

Michal Vyhnálek: Telefon je moje mobilní kancelář i náhradní hlava (III. část)

Michal Vyhnálek nám v předchozích částech rozhovoru řekl, jak je to s cenou nemovitosti a jak probíhá práce realitního makléře. Ještě jsme mluvili o tom, s jakými informacemi pracuje, jaké nástroje pro evidenci schůzek využívá a nahlédli jsme i do Michalova soukromí.

fotimtocim

Michal Vyhnálek: Nikdy se mi nestalo, že jsem podstřelil cenu nemovitosti (II. část)

Michal Vyhnálek je úspěšný realitní makléř. V první části rozhovoru nám prozradil, co znamená pojem tipař. Dále nám popsal, co vše musí udělat jako realitní makléř, aby mohl nemovitost klienta nabízet k prodeji. A také nakousl cenu nemovitosti, o které budeme mluvit i v této části rozhovoru.

Michal Vyhnálek

Michal Vyhnálek: Neprodávám, co neznám (I. část)

Realitní makléř – jedno z možná nejzatracovanějších a zároveň jedno z nejnáročnějších povolání vůbec. Pokud i vás někdy zajímalo, zda byste měli na to vydělávat si jako realitní makléř, nyní máte jedinečnou možnost proniknout do světa realiťáků, nahlédnout pod pokličku a dozvědět se o jejich práci trochu více. O svém povolání se dnes rozvyprávěl Michal Vyhnálek.

foto

Jan Bartoš: Výkonnostní reklama dnes není jen o tom, kdo dá víc, ale kdo má kvalitnější obsah (II. část)

V první části rozhovoru s Honzou jsme se zaměřili na to, jak efektivně utratit peníze za reklamu na Facebooku. Prozradil nám, jak se od sebe liší jednotlivé platformy a chování uživatelů na nich, jaká existují školení zdarma a další. Nyní se zaměříme na další problematiku týkající se sociálních sítí.

foto

Jan Bartoš: Je jedno kolik stojí proklik, důležité je, jestli reklama plní anebo neplní své cíle (I. část)

Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.

autor_foto_plzensky-barcamp

Jana Leitnerová: Nemalujte čerta na zeď, namalujte tam celé peklo (II. část)

V první části rozhovoru se Jana Leitnerová rozpovídala o sociálních sítích jako takových. Podílela se na přípravě komunikačních strategií velkých firem. A ví, jak se vypořádat s trollingem, kritikou či jak komunikovat se zákazníky.

autor_foto_matka-kralikova

Jana Leitnerová: Facebook je úplně pro každého (I. část)

Sociální sítě jsou jejím druhým domovem. Připravovala komunikační strategie a obsah pro známé brandy jako například Jägermeister, Möbelix, Pivovary Staropramen, Raiffeisenbank a další. Pomáhala s rozjezdem komunikace na sociálních sítích také Straně zelených před volbami v roce 2014 a vedla komunikaci pro eventy jako Špilberk Food Festival, Marketing Festival nebo Vltava Run. Dala by se bez nadsázky označit za social media superwoman. A právě s ní si budeme dnes povídat o tom, jak těžký chleba má člověk přes sociální sítě.

martin-about

Martin Matějka: Než se efekt prací v SEO projeví, trvá to řádově měsíce, doznívá to pak i roky (II. část)

Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.

martin-about

Martin Matějka: SEO je vlastně o vztahu mezi webem a vyhledávačem (I. část)

Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.

unnamed

Martin Šalek: Tiskový mluvčí pracuje v podstatě pořád, když je to třeba (V. část)

V poslední části rozhovoru se Martin Šalek rozpovídal o tom, jaká je práce tiskového mluvčího, jaká pravidla musí dodržovat a jak často používá známou frázi “Bez komentáře”. V předchozích částech rozhovoru jste se mohli dočíst o tom, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její budoucnosti, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí, jak vypadá jeho pracovní den a jaký je plán krizové komunikace.

Nahoru