Martin Matějka: Než se efekt prací v SEO projeví, trvá to řádově měsíce, doznívá to pak i roky (II. část)

Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.

Martin Matějka: SEO je vlastně o vztahu mezi webem a vyhledávačem (I. část)

Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.

Martin Šalek: Tiskový mluvčí pracuje v podstatě pořád, když je to třeba (V. část)

V poslední části rozhovoru se Martin Šalek rozpovídal o tom, jaká je práce tiskového mluvčího, jaká pravidla musí dodržovat a jak často používá známou frázi “Bez komentáře”. V předchozích částech rozhovoru jste se mohli dočíst o tom, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její budoucnosti, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí, jak vypadá jeho pracovní den a jaký je plán krizové komunikace.

Martin Šalek: Základem je nemlžit a nelhat (IV. část)

Martin Šalek nám prozradil, proč se vydal do státního sektoru jako tiskový mluvčí, seznámil nás s konceptem KnihoBudka a popsal nám, jak vypadají jeho pracovní dny. Martin má na starosti i sociální sítě nemocnice, o čemž se rozpovídal v následujících řádcích.

Martin Šalek: Začínám den tím, že končím ten předchozí (III. část)

Martin Šalek nám v předchozích částech rozhovoru prozradil, v čem spočívá práce tiskového mluvčího a jak se k ní dostal. Popsal nám, k čemu ho nemocnice potřebuje a co dělá nemocnice pro to, aby se pacienti v ní cítili jako doma.

Martin Šalek: Pomáhám budovat vztah pacienta s nemocnicí (II. část)

Martin Šalek, který momentálně působí jako tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce, nám v první části rozhovoru prozradil, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její další budoucnosti. A v následujících řádcích nám prozradí, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí.

Martin Šalek: Mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její další budoucnosti (I. část)

Bývalý novinář a tiskový mluvčí Prahy 6 a současný tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce a neutuchající propagátor nových technologií, který kandidoval do Senátu za hnutí Řád národa v Praze 6, vám v dnešním rozhovoru prozradí, jaké to je pomáhat řešit krizovou komunikace v nemocničním zařízení.

Michal Josef Tóth: ¾ všech doplňků výživy vám pomohou maximálně k redukci financí na vašem účtu (III. část)

V předchozích částech rozhovoru nám Michal prozradil, jaké chyby dělají lidé ve stravování a jaké zlozvyky má česká populace. Představil nám knihu, kterou vydal, a seznámil nás s knihou, kterou připravuje. V neposlední řadě se zaměřil také na jídelníčky jako takové. A ještě pár slov o výživových doplňcích.

Michal Josef Tóth: Jídelníčky jsou služba, kterou jsem už hodně omezil (II. část)

V první části rozhovoru s Michalem jsme se dozvěděli, jak se dostal k nutričnímu poradenství. V druhé části rozhovoru nám zakladatel skupiny Fitness Motivation CZ prozradí více o jídelníčku jako takovém. A také nám naťukne, o čem bude jeho druhá kniha, kterou nyní připravuje.

Michal Josef Tóth: Lidé často čekají zázraky na počkání (I. část)

Patří bez nadsázky mezi největší odborníky na výživu v ČR. Zakladatel nejspíše největší skupiny věnující se zdravému životnímu stylu Fitness Motivation CZ, spoluautor knížky Co vám výživoví poradci neříkají a spolumajitel internetového obchodu s fitness doplňky FitStore.cz vám dnes povypráví o tom, jak dospět.

Jiří Cafourek: Dáváme zákazníkům nástroj k výrobě produktů, které jsou odrazem jejich osobností

La Praga je mladá společnost, která vznikla teprve nedávno, zato ambice jejích zakladatelů jsou obrovské. S hrdostí tvrdí, že kvalita jejich opasků převyšuje kvalitu světových módních značek. Více nám prozradil spoluzakladatel společnosti Jiří Cafourek v exkluzivním rozhovoru.

David Špinar: Dokázali jsme organicky růst, aniž bychom se museli výrazně snažit

Většina z vás zná Davida Špinara jako jednoho z otců digitální agentury H1.cz, kterou v roce 2005 spoluzakládal společně s dalšími 3 společníky. Málokdo ale ví, že David ještě před založením Hájedničky pracoval jako project manager v Internet Info či jako vedoucí projektů v Dobrém webu. A ještě méně lidí ví, jak vlastně taková Hájednička vznikala, jak se z malé rodinné agentury podařilo vybudovat firmu o 100 zaměstnancích a proč se nakonec David rozhodl agenturu prodat a nastoupit do Googlu. To vše a mnohem více se dozvíte v exkluzivním rozhovoru s Davidem Špinarem.

ANKETA: Co vám podnikání na volné noze dalo a co naopak vzalo?

Každý den vstávat ve stejnou hodinu, uvařit si kávu a odplížit se do zaměstnání, ve kterém strávíte přesně předepsanou dobu. Oběd si musíte dát v předepsanou přestávku a musíte dodržovat interní pravidla firmy. Ale tyto povinnosti se netýkají podnikatele na volné noze, respektive freelancera. Ten má na rozdíl od zaměstnance flexibilní pracovní dobu, kterou si sobě přizpůsobí. Není závislý na zaměstnavatelovi a nemusí se nikomu zpovídat, že začal pracovat až v deset namísto v šest. Ale práce na volné noze může mít i svá úskalí.

ANKETA: Snažíte se pracovat i během dovolené?

Stále aktuálním tématem jsou dovolené. Nicméně skloubit dovolenou a pracovní povinnosti je pro mnohé velice těžké. Zeptali jsme se různých lidí, kteří působí nejen v online světě, zda se snaží pracovat i během dovolené anebo na dovolené vypínají pracovní telefon a e-mailovou schránku.

ANKETA: Co říkáte na spojení dvou českých gigantů Avast a AVG?

V červenci se odehrálo sloučení dvou největších antivirových společností založených v České republice. Avast Software, který v roce 1988 založili Pavel Baudiš a Eduard Kučera, koupil akcie své konkurence AVG Technologies. A my jsme se zeptali specialistů v tomto segmentu, jaký názor mají na sloučení těchto dvou gigantů.

Petr Kopal: Kdo byl v Indii a neposral se, nebyl v Indii

Petr Kopal, chlapec původem ze Zlína, který si chtěl splnit sen. Asi jako každý z nás chtěl cestovat. Za svůj život se mu již podařilo navštívil přes 31 zemí a států a cestováním rozhodně seknout nehodlá. Jak vypadá život takového dobrodruha a nomáda, který je věčně na cestách?

Beáta Mazalová: Jak psycholožka ve farmacii nabírá ajťáky?

Slovenská headhunterka pracující pro farmaceutického giganta MSD. Lovec hlav tělem i duší. A jinak křehká dívka žijící v Praze, která se v oblasti HR a náboru pohybuje více než 5 let. Právě ona vám dnes prozradí, jak a kde najít nové tváře právě pro vaši firmu a jaké nástroje a postupy u toho použít, abyste odlišili zrno od plev.

Martin Kůra: Bez kvalitního obsahu prostě SEO neuděláš. (II. část)

V první části rozhovoru jsme se o Martinovi dozvěděli, jak se vůbec k SEO dostal a jak začínal. Prozradil nám něco o tom, jak vůbec SEO funguje. Ale zaměřovali jsme se spíše na obecné poznatky. Nyní se podíváme na zahraniční SEO, jemuž se Martin primárně věnuje.

Nahoru