Dnes vyšlo 1 článků

Coca Cola odstartovala kampaň „Choose to Smile“, už mají přes 6 milionů zhlédnutí

Vymyslet koncept reklamního videa zabere stovky hodin. Ještě déle trvá proměnit nápady ve skutečnost. Poté firmy doufají, že jejich video bude virální. Coca Cola vsadila na dětskou roztomilost při realizaci své poslední reklamy #ChooseHappiness. Není tedy divu, že video má již téměř 6,5 milionu zhlédnutí.

Všichni, kdo znají internet, vědí, že videa s kočkami a dětmi jsou virální. A ještě větší úspěšnost mají videa, v nichž vystupuje jak kočka, tak i dítě zároveň. Jestliže dáte dohromady minutu hodně podařených záběrů dítěte, máte vyhráno.

coca-colas-choose-to-smile-gets-over-6-million-views-657x360

Choose to Smile

Coca Cola zvolila jako název svého reklamního videa „Choose to Smile“. Tak řekněte, kdo by odolal?

Není pochyb, že vytvořit virální video je určitá úroveň umění. Přesto není jisté, zda 6 milionů zhlédnutí má video proto, že běželo jako videoreklama nebo že ho lidé sami vyhledávali.

Zdroj: Wersm

Komentáře

Nahoru