Se ZOOT můžete #zazitveci

Internetový módní obchod ZOOT připravil multikanálovou podzimní kampaň, která odstartovala první zářijový den. Posláním kampaně je zdůraznit, že není důležité, co máte na sobě, ale co v oblečení zažijete. Během září a října kampaň poběží na českém a slovenském trhu.

 „Během podzimní kampaně vyzveme širokou i odbornou veřejnost, aby si zkusili #zazitveci. Klademe důraz, aby kampaň běžela opravdu na všech kanálech, které jsou relevantní pro naši cílovou skupinu. Od televizních spotů, přes spolupráci s bloggery, až po guerillovou kampaň. Vše propojíme s obsahem našeho časopisu, který díky svému 110 000 nákladu hraje v komunikaci kampaně důležitou roli,“ říká marketingová ředitelka ZOOT Pavlína Louženská.

Do nové kampaně ZOOT se zapojí také dobročinný projekt DOBRO. Na Výdejnách radosti budou k dispozici recyklační kontejnery.

V rámci reklamní kampaně se pořádá také soutěž „Chci #zazitveci“. Každý den jednomu vybranému účastníkovi ZOOT věnuje oblečení. Podmínkou soutěže je napsat, co byste chtěli s konkrétním kusem oblečení zažít. Veškerá přání se zobrazují na této stránce soutěže.

V neposlední řadě můžete na sociálních sítích sdílet vlastní zážitky s oblečením a označit je hastagem #zazitveci. Tyto zážitky se potom zobrazí na webové stránce prodejce.

Spoty reklamní kampaně ZOOT

Tři spoty zachycují intenzivní zážitky protagonistů, kteří přišli o oblečení. Dva spoty se zaměřují na ženy a jeden na muže. Tím navazuje na oceňované spoty „To nejlepší zažíváme svlečení“.

Pod novou kampaní pro ZOOT se podepsal tým Barbory Pilné. Televizní spoty jsou pod záštitou Marka Štiftera.

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru