SEO praktiky, které v roce 2015 můžete vynechat

SEO praktiky, které v roce 2015 můžete vynechat

SEO rozhodně nestagnuje. Naopak, různé SEO taktiky se dynamicky rozvíjí, a kdo nechce zůstat se svým webem pozadu, měl by tyto trendy sledovat. Google se snaží, aby zůstaly na vrcholu ve výsledcích vyhledávání právě stránky, které tam opravdu patří. Některé společnosti nemají tolik možností využít služeb profesionálních SEO agentur a snaží se o praktiky SEO, které jsou již minulostí. Proto zde poukazujeme na několik SEO praktik, které v příštím roce rozhodně můžete vynechat.

Změňte způsob sledování vašeho úspěchu

Ve spoustě SEO materiálů najdete informaci, že musíte neustále sledovat „SEO zdraví“ vaší webové stránky. Naše odpověď ale zní: Není třeba trávit hodiny nad celkovým SEO zdravím stránky. Zaměřte se raději na přesnost klíčových slov, kterými chcete uživatele oslovit a na která chcete být nalezitelní.

Přestaňte se hnát za vysokým objemem backlinků

Určitě jste již slyšeli, že čím více zpětných odkazů vaše webová stránka bude mít, tím lépe. Firmy se tedy velice snaží o budování zpětných odkazů, a často je kupují od různých pochybných společností. Je nutné zmínit, že v případě vyhodnocení zpětného odkazu jako irelevantní, bude vaše stránka naopak penalizována. Závěr tedy je: Budování zpětných odkazů ano, ale méně je někdy více. Budujte zpětné odkazy související s tématikou vašeho webu.

Nebuďte posedlí množstvím klíčových slov

Google nyní používá LSI, tedy latentní sémantické indexování. To v praxi znamená, že už není nutné přeplnit web klíčovými frázemi podobného významu. Google předpokládá, že když máte na webu napsanou frázi „cenově dostupné telefony“, týká se vás i fráze „levné telefony“. Zaměřte se tedy místo přehnaného množství klíčových slov na kvalitní obsah, aby se vaši zákazníci měli proč vracet.

zdroj: sitepronews.com

obrázek:freedigitalphotos.net

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru