Sklik spouští rozšířené textové reklamy

Inzerenti mohou v reklamním systému Sklik zadávat rozšířené textové reklamy (ETA), podobně jako je tomu v Google AdWords. Ve webovém rozhraní Skliku je možné tyto nové textové inzeráty zadat, importovat, exportovat, využívat v ppcHITu stejným způsobem jako při exportu do AdWords a pracovat v API Skliku.  

ETA se zobrazují nejen ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz, ale už i na určitých partnerských webech obsahové sítě Skliku. Inzerát se skládá z několika částí, a to:

  • Cílová URL (max. 2048 znaků) – adresa stránky, na kterou se uživatel dostane po kliknutí na inzerát.
  • Titulek 1 (max. 30 znaků)
  • Titulek 2 (max. 30 znaků)
  • Viditelné URL – automaticky se skládá z načtené domény z cílové URL a z cesty
  • Cesta (dvě pole po max. 15 znacích) – je možné vkládat i dynamické proměnné a použít diakritiku. Není nutné toto pole vyplňovat.
  • Popisek (max. 80 znaků) – prostor pro reklamní sdělení.

V pokročilém nastavení je možné zvolit ještě měřicí šablonu, která není povinná. Prostřednictvím této šablony se zadá URL s externím měřicím systémem.

eta_blog_rozsireny_inzerat

Rozšířený textový inzerát, Zdroj: Sklik blog

eta_blog_standardni_inzerat

Standardní textový inzerát, Zdroj: Sklik blog

Rozšířené textové inzeráty mají více zaujmout uživatele a zvýšit míru prokliku (CTR), přičemž z testu vyplývá, že inzeráty ETA měly v 85 % případech vyšší CTR.

eta_blog_filtr

Nastavení rozšířeného textového inzerátu, Zdroj: Sklik blog

Zdroj: Sklik blog

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru