Sklik spouští rozšířené textové reklamy
Inzerenti mohou v reklamním systému Sklik zadávat rozšířené textové reklamy (ETA), podobně jako je tomu v Google AdWords. Ve webovém rozhraní Skliku je možné tyto nové textové inzeráty zadat, importovat, exportovat, využívat v ppcHITu stejným způsobem jako při exportu do AdWords a pracovat v API Skliku.
ETA se zobrazují nejen ve výsledcích vyhledávání na Seznam.cz, ale už i na určitých partnerských webech obsahové sítě Skliku. Inzerát se skládá z několika částí, a to:
- Cílová URL (max. 2048 znaků) – adresa stránky, na kterou se uživatel dostane po kliknutí na inzerát.
- Titulek 1 (max. 30 znaků)
- Titulek 2 (max. 30 znaků)
- Viditelné URL – automaticky se skládá z načtené domény z cílové URL a z cesty
- Cesta (dvě pole po max. 15 znacích) – je možné vkládat i dynamické proměnné a použít diakritiku. Není nutné toto pole vyplňovat.
- Popisek (max. 80 znaků) – prostor pro reklamní sdělení.
V pokročilém nastavení je možné zvolit ještě měřicí šablonu, která není povinná. Prostřednictvím této šablony se zadá URL s externím měřicím systémem.
Rozšířené textové inzeráty mají více zaujmout uživatele a zvýšit míru prokliku (CTR), přičemž z testu vyplývá, že inzeráty ETA měly v 85 % případech vyšší CTR.
Zdroj: Sklik blog
Komentáře