Tisková zpráva: Skrz.cz mění ředitele, Petra Kováčika vystřídá Matěj Dvorský

Skrz.cz mění ředitele, Petra Kováčika vystřídá Matěj Dvorský

Po nedávné polské expanzi ohlašuje největší český vyhledávač slev a výhodných pobytových nabídek Skrz.cz další novinku. Tou je personální změna na nejvyšší pozici, novým výkonným ředitelem se od ledna příštího roku stane současný provozní šéf Matěj Dvorský. Petra Kováčika vystřídá ve funkci po 8 letech a loňském úspěšném prodeji společnosti britské skupině Secret Escapes.

Hlavním cílem, kterého chtěl Petr Kováčik po prodeji do rukou Secret Escapes dosáhnout, bylo zasadit Skrz.cz, cíle a plány do nové vlastnické struktury, vytvořit prostor pro růst týmu a novou vizi na další roky. “Toto všechno se nám povedlo dotáhnout. A protože se ve Skrz.cz podařilo během let vybudovat velmi kompetentní tým, rozhodl jsem se, že je správný čas odejít a po 8 letech táhnutí lodi si odpočinout a zaměřit se na jiný cíl,” vysvětluje své rozhodnutí Kováčik.

Skrz.cz_Matej Dvorsky_1

Nový CEO Matěj Dvorský působí ve Skrz.cz již 4 roky a postupně si prošel několika pozicemi. Začínal na pozici Marketingového manažera, později se věnoval analytice a business intelligence a poslední rok zastával pozici COO, kde dohlížel na celkový provoz společnosti a podílel se na vytváření firemní strategie.

„Spolu s Petrem Kováčikem jsme nastavili jasné a srozumitelné další směřování firmy, se kterým se celý tým ztotožňuje. Hlavní je pro nás nyní růst na polském trhu a následný vstup do dalších zemí v regionu. Zároveň se chceme čím dál více profilovat jako rádce pro cestování, který umí vybrat a doporučit pobyt nebo dovolenou pro každého, ať už od cestovní kanceláře, slevového portálu nebo jiného prodejce ubytování,“ říká nový ředitel Skrz.cz Matěj Dvorský.

Vedení lidí a řízení týmových procesů se Matěj Dvorský věnuje posledních patnáct let. K e-commerce se poprvé dostal před deseti lety, kdy působil na pozici Marketingového manažera ve vzdělávací společnosti Tutor a později celé skupiny Edua Group. Své zkušenosti dále rozvíjel jako šéf výkonnostního online marketingu v Seznam.cz a jako nezávislý konzultant. „Ačkoli mě čeká zatím největší profesní výzva, mohu se opřít o skvělý tým, který se nám podařilo ve firmě vybudovat. Vím, že spolu se mnou budou naší společnou vizi naplňovat lidé, na které se můžu spolehnout a kterým můžu plně důvěřovat,” říká Dvorský.

Skrz.cz v roce 2017 zprostředkoval prodeje v hodnotě téměř jedné miliardy korun a denně usnadňuje výběr dovolené stovkám tisíc lidí. Mezi partnery inzerující své nabídky na Skrz.cz patří např. Invia.cz, Slevomat.cz, Slevoking.cz, SlevaDne.cz, Travelportal.cz, Zajezdy.cz, CK Neckermann, Čedok nebo BlueStyle.

Minulý měsíc ohlásila firma první zahraniční expanzi. V Polsku vystupuje Skrz.cz pod názvem Sortado a svou službu spustil na začátku listopadu na doméně sortado.pl, kde nabízí téměř 2000 nabídek od polských prodejců. K první zahraniční expanzi Skrz.cz došlo rok od chvíle, kdy firmu spolu se Slevomatem koupila britská skupina Secret Escapes.

Zdroj, text/foto: skrz.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru