Tisková zpráva: Skupina B2M kupuje od Mafry službu AAApoptávka.cz

Skupina B2M kupuje od Mafry službu AAApoptávka.cz

Skupina B2M, která se dlouhodobě věnuje internetovým poptávkovým službám a provozuje web ePoptávka.cz, posiluje své postavení na trhu. Od mediální skupiny Mafra získala projekt AAApoptávka.cz a zároveň zvýšila tržní podíl v segmentu poptávkových služeb na 70 %. „Převzali jsme závazky vůči všem aktuálním zákazníkům AAApoptávka.cz a dceřiné slovenské společnosti AAAdopyt.sk, stejně tak přebíráme závazky vůči konkrétním zaměstnancům projektu,“ říká Otto Kočí, ředitel B2M. „Chceme
i nadále rozvíjet obě dvě značky nezávisle,“ zmiňuje Kočí a dodává, že po letech obchodních soubojů bude velká výzva spojit týmy obou projektů dohromady a přenést se přes vzájemnou rivalitu. Obě strany se dohodly, že hodnotu transakce nebudou zveřejňovat.

Internetovou službu AAApoptávka.cz založil v roce 2007 Pavel Matoušek, který ji provozoval až do roku 2012, kdy prodal většinový podíl mediální skupině Mafra. Vize růstu se bohužel v korporátním prostředí zcela nenaplnila a projekt byl nabídnut k prodeji. „Mediální skupina Mafra se chce nadále zaměřit na strategické produkty a rozvoj klíčových médií,“ uvedl Michal Hanák, člen představenstva Mafra zodpovědný za digitální obsah.

Skupina B2M získá díky akvizici AAApoptávka.cz a provozování ePoptávka.cz 70% podíl na českém trhu poptávkových systémů. „Měsíčně se jedná o 12 tisíc poptávek přesahující finanční obrat 1,2 miliardy Kč,“ říká Otto Kočí, ředitel B2M. Společný počet platících klientů v ČR a na Slovensku se zvýší na 35 tisíc.  „Nové zákazníky oslovujeme nejčastěji prostřednictvím internetu,“ přibližuje fungování poptávkových systémů Otto Kočí. „Každý den získáváme nové kontakty, tzn. leady, na základě kterých telefonicky kontaktujeme naše nové zákazníky,“ tvrdí Kočí a dodává, že B2M disponuje propracovaným know-how, jak spojit poptávku s nabídkou.

O společnosti B2M.CZ

Společnost B2M.CZ, která je vlastníkem systému ePoptávka.cz, je specialistou na B2B on-line poptávkové výběrové řízení. Kromě České republiky působí i na Slovensku. Na obou trzích dosahuje postavení lídra ve své oblasti. Cílem společnosti B2M.CZ je poskytovat vysoce kvalitní a cenově nenáročné služby s maximální orientací na potřeby firem a podnikatelů. B2M provozuje kromě ePoptávka.cz také služby hledat.cz, ÚředníNástěnka.cz, ReferenceHodnocení.cz, CSkontakt.cz nebo HlídáníZakázek.cz. Více informací naleznete na www.b2m.cz a také na www.ePoptavka.cz.

To, že je služba ePoptávka.cz efektivní a stále oblíbenější, dokazují i konkrétní počty poptávajících. Od doby, kdy společnost v roce 2004 vstoupila na český trh, počet poptávajících každoročně narůstá o desítky procent. Službu využívají především malé a střední firmy, státní instituce i živnostníci. Poptávající oceňují zejména rychlost, jednoduchost a výhodnost systému výběrového řízení, které portál svojí podstatou nabízí. Používání systému ePoptávka.cz je pro ně bezplatné a přitom ještě mohou při samotném nákupu ušetřit až 30 % průměrné ceny.

Zdroj, text/foto: aaapoptavka.cz

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Nyní působí jako Trainee Online marketigu ve společnosti Seznam.cz. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru