Skypicker má nový název a jejich tisková zpráva vás dostane

Skypicker asi před dvěma měsíci koupil doménu Kiwi.com. Protože za ni utratil v přepočtu 19 milionů Kč, už tehdy se spekulovalo, že s ní bude mít velké plány. Většina lidí tipovala novou aerolinku, ale přišlo ještě něco velkolepějšího. Skypicker se přejmenoval.

Název Skypicker se prý hodil, když v roce 2012 začínali v garáži, ale pro firmu s 560 zaměstnanci už vhodný není. Chtělo to něco nového, co bude firmu lépe odrážet.

A proč Kiwi.com?

Firem s předponou „Sky“ je v cestovním ruchu hodně, a třeba klientům v jihovýchodní Asii, což je pro Kiwi.com významný trh, se název Skypicker špatně vysvětloval.

Kiwi je navíc krátké, snadno vyslovitelné a lehce zapamatovatelné slovo. Ve všech jazycích má stejnou výslovnost, pravopis a význam. Aspoň tak to popsal marketingový ředitel Martin Janovčík.

kiwicom

Kiwi.com

Není to Kiwi, ale Kiwi.com

Tisková zpráva je třešničkou na dortu. Tím, že k názvu přidali .com se prý vyhýbají vztahování názvu k ovoci nebo opeřenému ptákovi. No, když si to myslí…

„Slovo kiwi vyvolává téměř výhradně kladné konotace, spojené s ovocem, poměrně roztomilým opeřencem a v angličtině i s lidmi z Nového Zélandu. (…) Nové jméno společnosti však není Kiwi, ale Kiwi.com. Tímto způsobem se společnost vyhýbá spojování jejího jména s ovocem či ptákem.“

Rebranding je dokončen

S novým jménem Kiwi.com se setkáte už všude. Z domény skypicker.com budete přesměrováni na Kiwi.com, vše tam však vypadá, jak jsme zvyklí. Na Twitteru byl rozběhnutý nový účet @kiwicom247. Na Facebooku už je taky Kiwi.com. Lidé se však nejvíc bojí o hezkého maskota ptáčka. Že by si ho Kiwi.com nechalo, však moc nevypadá.

skypicker

Nebude škoda zbavit se hezkého maskota?

Komentáře

Nahoru