Slevomat vyvinul Trhačku, speciální aplikaci na uplatnění voucheru

Ttrhačka označuje blok papírů určených k utrhnutí a použití, toto prosté slovo dostává na největším slevovém portálu v tuzemsku nový rozměr. Trhačka je totiž nová mobilní aplikace určená k jednoduchému uplatnění voucheru.

Letos jsme se snažili zaměřit na komfort zákazníka při uplatňování voucheru. Vyvinuli jsme mobilní aplikaci na uplatňování voucheru pro partnery, zrušili nutnost tištěného voucheru, vylepšili zasílání voucheru přes SMS. Trhačka je ale naprosto nejjednodušší, nejrychlejší a diskrétní způsob, jak slevu u daného partnera uplatnit, za pár sekund, přímo v telefonu zákazníka,” vysvětlila ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.

Sleva lze uplatnit během několika kliknutí

Jak aplikace funguje? Slevu lze uplatnit během několika kliknutí. Nejprve najdete preferovaný voucher ve své mobilní aplikaci a hned poté přímo u obsluhy klikněte na možnost „Chci uplatnit u obsluhy“ a následně stiskněte „Uplatnit“. A to je celé, slevu s hláškou „Voucher byl úspěšně uplatněn“ ukážete obsluze.

4396869-2c7d0b

 Trhačka je součástí stávající mobilní aplikace Slevomat

Samozřejmě je k využití aplikace nutné připojení k internetu.

Trhačka je součástí stávající mobilní aplikace Slevomatu, stačí tedy, pokud ji aktualizujete­. Pokud aplikaci nemáte, stáhněte si ji ve verzi pro Android či iOS.Zákazníci i nadále můžou využívat další způsoby uplatňování voucheru: ukázat kód voucheru (ať už na mobilu či napsaný), zobrazit QR kód nebo přinést voucher vytištěný.” uvedla ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.

Online nákupy jsou trendem dnešní doby

Online nakupování z mobilních zařízení včetně speciálních aplikací je v tuzemsku na vzestupu. Češi jsou k těmto novým metodám naklonění.

Zájem o nakupování přes aplikaci roste, aktuálně evidujeme více než 50 tisíc aktivních uživatelů této aplikace. Uživatelů, kteří nakupují prostřednictvím webu ve svém telefonu je ještě více a to zhruba 480 tisíc,“ potvrdila Chytilová.

Průměrná výše nákupu na jednoho zákazníka je 670 korun

Průměrná výše nákupu na jednoho zákazníka z mobilních zařízení je 670 Kč. Asi není překvapením, že mezi nejčastější uživatele patří zákazníci ve věku 18 až 34 let. Co se týče geografického rozložení zákazníků, nejvíce z nich je z Prahy a přilehlého okolí, tedy celých 65 procent.

Zdroj: Tisková zpráva

Komentáře

Nahoru