Dnes vyšlo 1 článků

Slippsy, česko-slovenský startup, který se snaží dobýt svět

Slippsy je česko-slovenský startup, který se snaží dát papučím nový rozměr. Za tímto startupem stojí 2 dobří kamarádi, kteří se potkali na programu Work & Travel v USA ještě v době, kdy studovali vysokou školu.V současné době najdeme projekt na crowdfundingovém portále Indiegogo, kde se snaží vybrat prostředky, které by jim pomohli k nastartování celé firmy.

Jednoho dne se rozhodli, že vytvoří něco, co bude lidem přinášet radost. A to se jim zřejmě povedlo. Vytvořili startup, který je zaměřený na papuče – ale ne jen tak ledajakých papučí. Od klasických papučí se liší tím, že jsou mnohem barevnější, hravější a pohodlnější, jsou to zkrátka Slippsy.

Do výroby Slippsů se nakonec museli pustit sami

Možná si říkáte, že výroba designových papučí je naprosto jednoduchá – mýlíte se. Kamarádi dlouho hledali někoho, kdo by jim mohl vyjít vstříc a ušít produkt přesně podle jejich představ. Slippsy totiž nejsou klasické papuče, jsou to designové kousky, které už brzy můžou udělat díru do světa. Slippsy jsou něco mezi textilním a obuvnickým výrobkem a tak se není čemu divit, že se do výroby nechtěl nikdo pustit. Pro krejčíře je použitá látka moc hrubá, pro obuvníky je to zase moc velký piplačka.

A tak nezbývalo nic jiného, než se do toho pustit na vlastní triko. Velkým krokem vpřed bylo zakoupení starších průmyslových strojů a vyzkoušet si to ve vlastních podmínkách. A právě toto rozhodnutí se ukázalo jako správné a s podporou několika šikovných lidí vyšly na svět první Slippsy.

110

Moderní značky se papučemi nezabývají

Je to překvapivé, ale na českém, slovenském ale ani na zahraničním trhu tento koncept moderní značky papučí neexistuje. Všeobecně, papuče jsou produkt, který málokdo řeší s ohledem na design a styl. A to je právě ta chyba. S designovými papučemi, které vám při pohledu zlepší náladu se budete cítit dobře i doma.

Dostat se do povědomí lidí se snaží přes portál Indiegogo

V současné době najdeme tento projekt na crowdfundingové platformě IndiegogoZa pouhých 9 dnů se povedlo projektu získat 470 euro z požadovaných 1000. A tak nezbývá nic jiného, než držet palce a doufat, že se kamarádům vše povede podle představ. Hlavním cílem je získat prostředky na nastartování výroby a dokoupení potřebného vybavení firmy a hlavně zvýšit povědomí o značce.

28

Autoři projektu

Zdroj: Indiegogo, Startitup

Natálie je další ženou v naší redakci magazínu Objevit.cz (celkově čtvrtou :-)). Věnuje se převážně novým technologiím, marketingu a sociálním sítím. Natálie se zajímá také o zdravý životní styl a pomocí Instagramu se snaží motivovat a inspirovat ostatní fitness nadšence.

Komentáře

Nahoru