Rondo_logo_R

Tisková zpráva: Rondo.cz má již 200 000 uživatelů a spouští soutěž o Škodu Kodiaq

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém Rondo.cz, originální české a modení řešení, které je na světě první svého druhu, kombinuje zábavu a gamifikaci. Aktuálně hlásí již 200.000 registrovaných uživatelů. Do konce roku má v plánu dostat se až na půl miliónu. Lákavá je nejnovější cena Škoda Kodiaq. Zároveň startuje velký projekt s jedním ze svých klíčových partnerů, Wormelen Group.

altron logo

Tisková zpráva: Altron spustil vlastní 100TB cloudovou službu aCloud Backup

Firma Altron, nabízející služby v oblasti infrastruktury datových center, převedla svůj pilotní provoz aCloud Backup služby do plného komerčního provozu. Služba je určena k zálohování firemních dat a celých virtuálních serverů ve vyhrazené infrastruktuře Altronu.

22045585_1653605938005691_3553051979832600356_n

Levi a Google vytvořili „smart jacket“. Ovládejte svůj telefon pomocí bundy

Google a Levi se spojili aby vytvořili první “smart jacket”. Obyčejnou džízku obohatili dotykovými ovládacími prvky, vbudovanými přímo do látky a vy můžete svoje mobilní zařízení ovládat dotyky a gesty, které si můžete jednoduše a svobodně nastavit pomocí aplikace Jacquard.

Snímek obrazovky 2017-11-06 v 17.11.53

Na Vysočině vzniká unikátní tradice vývojářských konferencí díky Hubbr Coworkingu

Na Vysočině proběhla unikátní a první vývojářská konference Developer Day. O program se staraly pouze IT firmy a freelanceři z Vysočiny s 9 speakery. Celý nápad patří neziskovému Hubbr Coworking z Havlíčkova Brodu, který celodenní konferenci také organizoval. Maloměstský coworking byl v sobotu 21.10. naplněn k prasknutí a díky sponzorství e-commerce projektem Elasti.cr byla zcela zdarma. Akce se zúčastnili programátoři nejen z okolí, ale i Brna, Pardubic či Velkého Meziříčí. Developer Day se uskuteční znovu příští rok a vzhledem k nadšení účastníků se položil základní kámen nové tradici.

Snímek obrazovky 2017-11-03 v 0.58.11

AITOM provedl průzkum srovnávající sociální sítě a tradiční média

Společnost AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, provedla výzkum srovnávající tradiční média a sociální sítě. Výzkum porovnával, kolikrát denně si lidé přečtou zprávy a zkontrolují své sociální sítě.

Netflix logo

Netflix rozjíždí vlastní produkci ve velkém. Chce investovat až 8 miliard dolarů na 80 filmů

Americká společnost Netflix, založená v Los Gatos v Kalifornii v roce 1997, je jednou z největších služeb na streaming filmů, dokumentů a seriálů. Vznikla v době, kdy byl internet ještě v plenkách, kvetly půjčovny filmů a Netflix rozesílal dvd poštou po americe. V posledních letech se angažuje i ve vlastní originální produkci.

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

22007821_1260534437386355_1365679344752223820_n

Pošlete svoje nápady do vesmíru s unikátním projektem satelitu PilsenCUBE II

Na půdě Fakulty elektrotechnické při ZČU v Plzni vzniká unikátní a odvážný projekt Pilsen Cube II. Do vesmíru bude v roce 2018 vyslán funkční pikosatelit a budou zde prováděny experimenty navržené studenty různých oborů, kteří se s návrhem mohou přihlásit do 10. prosince 2017. Vzniknou také tématické kroužky v Centru robotiky. Projekt dává dětem a mladým lidem možnost účastnit se a získat zkušenosti s kosmickou technologií.

1507208405

Česká inovace v nakupování „bez obalu“ získala prestižní mezinárodní ocenění

Česká technologická inovace MIWA, která nabízí revoluční řešení nákupu zboží a potravin bez obalu a je určená pro široký trh, získala mezinárodní ocenění New Plastics Economy Innovation Prize. S prestižní cenou je spojená výhra 200 tisíc dolarů a roční akcelerační program, který projekt posune na celosvětovou úroveň. Cílem technologie je změnit návyky distributorů, prodejců i zákazníků a snížit celosvětové množství odpadu na minimum.

vodacom-new-logo-2156

Tisková zpráva: Vodafone přichází s novou strategií pod sloganem „Budoucnost je úžasná. Ready?“

Vodafon spouští novou strategii značky pod sloganem “The future is exciting. Ready?”, která vyjařuje optimistický pohled na budoucnost v souvislosti s moderními technologiemi. Jejím cílem je zdůraznit pozitivní roli, kterou v nadcházejících letech nové technologie a digitální služby sehrají v transformaci společnosti a zlepšování kvality života jednotlivců.

Tersa Steam

Tersa Steam: Nahraďte únavné žehlení deseti minutami pohody

Sníte o přístroji, díky kterému vám odpadnou hodiny strávené nad žehlícím prknem? Dámy, už to nemusí být jenom ve vaší fantazii, na trh dorazilo vaše vysvobození v podobě Tersa Steam! Stačí…

cybercrime

Buďte o krok napřed před internetovými zloději

Buďte opatrní, co dáváte na veřejné sítě. Že jste to už slyšeli? A že je to přece jasné a dáváte si pozor? Aby vás nečekalo překvapení, kam až se lze dostat pomocí informací třeba z pouhé letenky.

AB Blocker

Víte, která média spadají pod Babiše? A jak se jim vyhnout na internetu?

Pokud nechcete při čtení zpráv a cestování po internetu narážet na média Andreje Babiše, můžete si zdarma přidat do prohlížeče rozšíření, které vám všechny weby jeho mediálních společnosti zablokuje.

FEO

Tisková zpráva: Ze společnosti FEO odchází její otec Michal Studený

Jednu z největších jihomoravských online agentur FEO opouští po 13 letech její spoluzakladatel, spolumajitel a marketingový ředitel Michal Studený. Ten ale nadále zůstává v online marketingu a chce podnikat pod vlastním jménem.

dpd

Výsledky výzkumu online nákupního chování v Evropě prezentuje přední přepravce DPDGroup

Přední přepravce a inovátor v oblasti e-commerce České republiky a Evropy DPD se letos účastní konferencí Eshopista a E-business Forum. Obě konference probíhají v září a společnost se chce podělit o výsledky průzkumu DPDGroup E-shopper Barometer, který proběhl po celé Evropě. Bude zde kromě jiného unikátní možnost nahlédnout do e-shopů optikou zákazníků.

lundegaard

Lundegaard nově přijala Jakuba Churého, odborníka na marketingovou komunikaci

Společnost Lundegaard, dodavatel kvalitních a neotřelých internetových řešení, v září nově přijala do pozice hlavního analytika a vedoucího výkonnostního marketingu Jakuba Churého. Ten má silné zkušenosti v oblasti jak analýzy, online marketingu a komunikaci s klienty, tak jako skvělý lídr týmů.

SAP_Logo

Tisková zpráva: SAP ČR má novou obchodní ředitelku Markétu Bauerovou

Společnost SAP ČR ke svému 25. výročí také nově přivítala na pozici obchodní ředitelky Markétu Bauerovou, ženu s mnohaletými zkušenostmi v obchodních pozicích a vedení týmu v oblasti IT. Bauerová má od srpna na starosti obchodní strategii, vedení týmu, řízení vztahů se zákazníky a celkově zodpovědnost za obchodní výsledky.

img_0522

Laura Deming chce zastavit stárnutí. Její fond pro výzkum má na kontě 22 miliónů dolarů

Každý z nás by jistě rád zůstal mladý. Lidé se od jakživa pokoušejí vynalézt lék na smrt a stáří. Možná se ale jednou dožijeme toho, že to nebude jen téma pohádek a mýtů o bozích krmících se ambrózií, ani nepůjde o koupele v krvi panen, které jsou dnes stejně těžko k sehnání. V dnešní době se pomalu stáváme svědky toho, že i skuteční vědci považují za možné příblížení se tomuto snu. Čeká nás, či naše děti, i díky Lauře Deming doba, kdy se vzepřeme těm nejjistějším zákonitostem?

Screen Shot 2017-09-01 at 9.50.50 PM

AITOM redesignoval Strongbow stránky projektu Přírodu Do Města

Nedávno jsme na našem webu informovali o designu internetových stránek americké cestovní agentury Go Real Europe, o který se postarala digitální agentura AITOM. AITOM má na svém kontě další parádu a to redesign webových stránek kampaně Přírodudoměsta.cz, které provozuje Heineken ve spolupráci s organizací Kokoza. Novou kampaní je Kouření OUT/přírodu IN reagující na zákaz kouření ve vnitřních prostorách.

Nahoru