Kategorie Marketing & Reklama

22338853_1561140477309771_6562314180056047790_o

Revoluce v reklamě na sociálních sítích. Odměňtě svoje zákazníky za propagaci.

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

FEO

Tisková zpráva: Ze společnosti FEO odchází její otec Michal Studený

Jednu z největších jihomoravských online agentur FEO opouští po 13 letech její spoluzakladatel, spolumajitel a marketingový ředitel Michal Studený. Ten ale nadále zůstává v online marketingu a chce podnikat pod vlastním jménem.

lundegaard

Lundegaard nově přijala Jakuba Churého, odborníka na marketingovou komunikaci

Společnost Lundegaard, dodavatel kvalitních a neotřelých internetových řešení, v září nově přijala do pozice hlavního analytika a vedoucího výkonnostního marketingu Jakuba Churého. Ten má silné zkušenosti v oblasti jak analýzy, online marketingu a komunikaci s klienty, tak jako skvělý lídr týmů.

Screen Shot 2017-09-01 at 9.50.50 PM

AITOM redesignoval Strongbow stránky projektu Přírodu Do Města

Nedávno jsme na našem webu informovali o designu internetových stránek americké cestovní agentury Go Real Europe, o který se postarala digitální agentura AITOM. AITOM má na svém kontě další parádu a to redesign webových stránek kampaně Přírodudoměsta.cz, které provozuje Heineken ve spolupráci s organizací Kokoza. Novou kampaní je Kouření OUT/přírodu IN reagující na zákaz kouření ve vnitřních prostorách.

dobry-email-1200x630

Změny v e-mail marketingu a projekt Dobrýemail.cz

Na workshopu GDPR & E-mailing, kterou pořádala společnost Mailkit, bylo představeno několik novinek týkajících se emailového marketingu. Největší podíl na změnách má provozovatel Seznam.cz. Mezi novinkami je i projekt Dobrýemail.cz, který pomůže jak inzerentům, tak klientům i poskytovatelům služeb.

Screen Shot 2017-08-27 at 6.09.23 PM

Novinka Instagramu na Facebooku: chytré cílení kampaní na širší okruhy

Pokud jste se někdy potýkali s tím, že máte na Istagramu velkou základnu uživatelů, kteří vás sledují, ale nemohli jste na ně cílit reklamu, máme pro vás dobrou zprávu. Nově je na Facebooku možnost tyto účty lépe propojit s ohledem na získání širšího vhodného publika pro vaší kampaň. Pokud je tento nástroj využit správně, může být velmi účinný. Jak to tedy funguje a jaké to má výhody?

Screen Shot 2017-08-25 at 10.42.26 PM

Cestovní agentuře Go Real Europe zefektivnil web AITOM

Cestovní agentura Real Europe Llc má nyní nový web s velmi efektivním systémem plánování cestování po střední Evropě. O ten se postarala digitální agentura AITOM, která se specializuje na tvorbu komplexních řešení v oblasti internetu. Nový design velmi jednoduchou formou pomůže naplánovat dovolenou, součástí je také propojení se stránkou online recenzí TrustPilot.

Cosmic Cursor

V marketingové minulosti se někdy děly doslova psí kusy. Některé formáty reklamy vydržely do současnosti, ale jiné se využívají pouze zřídka, nebo dokonce vůbec. Do druhé kategorie spadá i formát internetové…

Budget

Budget

Budget, neboli prachy, které je možné rozfofrovat. Aby to nebylo špatně pochopeno, napíšeme to tedy správně bez emocí, tak jak se sluší a patří ve výkladových slovnících. Budget = rozpočet…

Booking

Booking

Zamluvení, rezervování, tak by se dalo přeložit slovíčko booking. V oblasti reklamy a marketingu se jedná o termín, který znamená rezervování a další aktivity spojené s uvedením reklamy na obrazovky (případně do…

Komunitní server

Každý člověk je jiný, ale spoustu jich má stejné zájmy. Proto vznikají nejrůznější komunity, které mají v mnoha případech také komunitní servery. Obecně se jedná o webové stránky, na kterých se…

hard sell

Hard sell

Jsou to nejrůznější aktivity, které jsou zaměřené na růst nebo podporu prodeje produktů a služeb. V některých případech může být hard sell spojován také s tzv. prodejem za každou cenu, což znamená,…

cocreation

Co-creation

Co-creation je anglický výraz pro spolupráci se spotřebiteli nebo potenciálními zákazníky, kteří mohou ovlivnit samotný produkt (službu), nebo jeho prezentaci. Může se jednat o spolupráci při vytváření produktu, reklamy, nebo…

primetime

Prime-time

Co to tak může být? Nebudeme dělat cavyky a povíme vám to. Jedná se o hlavní vysílací čas. Je to označení pro denní dobu, kdy dané médium sleduje, nebo poslouchá…

A/B Testing

Určitě to znáte. Máte hned několik možností, ale objektivně nevíte, která bude fungovat lépe. Ano, každý má nějaký tip, co by mohlo být efektivní, ale je to pouze subjektivní názor,…

Guerilla marketing

Guerill marketing je nekonvenční druh propagace, který má za cíl co maximálně zaujmout originální formou. Jeho taktika spočívá ve třech rocích: udeřit nečekaně, zaměřit se na přesně vytipované cíle, ihned se…

Mobisode

Mobile + episode = mobisode, to je jednoduchá rovnice. Co však složenina slov mobil a episoda znamená? Jedná se o krátké video, které se šíří prostřednictvím mobilních telefonů. Konkrétně přes 3G…

Redirect

Redirect

Redirect je přesměrování uživatelů na správnou www stránku. Jedná se o pojem z oblasti internetové reklamy. Není to náhodné přesměrování, ale přesměrování za účelem pomoci uživateli, který zadal špatnou www adresu….

Umbrella efect

Umbrella Effect

Deštníkový efekt, je poměrně zajímavý jev. Dejte však pozor zastánci češtiny a národní obrozenci. V marketingu se většinou používá spíše anglický tvar umbrella effect. Je to účinek, kterým zastřešující značka (umbrella…

Umbrella brand

Umbrella Brand

Pojem vychází z anglického výrazu umbrella, což znamená deštník. V marketingu termín umbrella brand označuje zastřešující značku. Většinou se jedná o korporaci, která má ve svém portfoliu hned několik dalších značek. Mezi…

Nahoru