Kategorie Marketing & Reklama

Tisková zpráva: Nejčastější chyby u návrhu designu / grafiky a jak jim předejít

Grafika na webu hraje v současnosti jednu z nejdůležitějších rolí a design je to první, čeho si vaši potenciální zákazníci všimnou. Je proto potřeba pro ně vytvořit příjemné a především…

Malá slevová kampaň Alzy aneb 13 dní (ne)spravedlnosti!

Oblíbená malá tiskárna s ještě oblíbenějšími funkcemi kopírování a skenování. Ideální volba pro každého, kdo chce rychle něco vytisknout nebo obšlehnout v kvalitě, která je bezproblémová i v roce 2018. Připomíná vám to něco? Ne? Nevadí, slevová kampaň Alzy to napraví! Aneb jak zrekapitulovat 13 dní ve funkci pomocí slev.

Co to jsou UTM parametry?

Prací specialistů on-line marketingu je měřit a optimalizovat. K tomu jim pomáhá řada nástrojů a jedním z nich jsou i takzvané UTM parametry, které dávají specialistům vodítka k tomu, odkud proudí návštěvy k nim na web či e-shop.

Tisková zpráva: Rondo.cz má již 200 000 uživatelů a spouští soutěž o Škodu Kodiaq

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém Rondo.cz, originální české a modení řešení, které je na světě první svého druhu, kombinuje zábavu a gamifikaci. Aktuálně hlásí již 200.000 registrovaných uživatelů. Do konce roku má v plánu dostat se až na půl miliónu. Lákavá je nejnovější cena Škoda Kodiaq. Zároveň startuje velký projekt s jedním ze svých klíčových partnerů, Wormelen Group.

AITOM provedl průzkum srovnávající sociální sítě a tradiční média

Společnost AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, provedla výzkum srovnávající tradiční média a sociální sítě. Výzkum porovnával, kolikrát denně si lidé přečtou zprávy a zkontrolují své sociální sítě.

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

Tisková zpráva: Ze společnosti FEO odchází její otec Michal Studený

Jednu z největších jihomoravských online agentur FEO opouští po 13 letech její spoluzakladatel, spolumajitel a marketingový ředitel Michal Studený. Ten ale nadále zůstává v online marketingu a chce podnikat pod vlastním jménem.

Lundegaard nově přijala Jakuba Churého, odborníka na marketingovou komunikaci

Společnost Lundegaard, dodavatel kvalitních a neotřelých internetových řešení, v září nově přijala do pozice hlavního analytika a vedoucího výkonnostního marketingu Jakuba Churého. Ten má silné zkušenosti v oblasti jak analýzy, online marketingu a komunikaci s klienty, tak jako skvělý lídr týmů.

AITOM redesignoval Strongbow stránky projektu Přírodu Do Města

Nedávno jsme na našem webu informovali o designu internetových stránek americké cestovní agentury Go Real Europe, o který se postarala digitální agentura AITOM. AITOM má na svém kontě další parádu a to redesign webových stránek kampaně Přírodudoměsta.cz, které provozuje Heineken ve spolupráci s organizací Kokoza. Novou kampaní je Kouření OUT/přírodu IN reagující na zákaz kouření ve vnitřních prostorách.

Změny v e-mail marketingu a projekt Dobrýemail.cz

Na workshopu GDPR & E-mailing, kterou pořádala společnost Mailkit, bylo představeno několik novinek týkajících se emailového marketingu. Největší podíl na změnách má provozovatel Seznam.cz. Mezi novinkami je i projekt Dobrýemail.cz, který pomůže jak inzerentům, tak klientům i poskytovatelům služeb.

Novinka Instagramu na Facebooku: chytré cílení kampaní na širší okruhy

Pokud jste se někdy potýkali s tím, že máte na Istagramu velkou základnu uživatelů, kteří vás sledují, ale nemohli jste na ně cílit reklamu, máme pro vás dobrou zprávu. Nově je na Facebooku možnost tyto účty lépe propojit s ohledem na získání širšího vhodného publika pro vaší kampaň. Pokud je tento nástroj využit správně, může být velmi účinný. Jak to tedy funguje a jaké to má výhody?

Cestovní agentuře Go Real Europe zefektivnil web AITOM

Cestovní agentura Real Europe Llc má nyní nový web s velmi efektivním systémem plánování cestování po střední Evropě. O ten se postarala digitální agentura AITOM, která se specializuje na tvorbu komplexních řešení v oblasti internetu. Nový design velmi jednoduchou formou pomůže naplánovat dovolenou, součástí je také propojení se stránkou online recenzí TrustPilot.

Cosmic Cursor

V marketingové minulosti se někdy děly doslova psí kusy. Některé formáty reklamy vydržely do současnosti, ale jiné se využívají pouze zřídka, nebo dokonce vůbec. Do druhé kategorie spadá i formát internetové…

Budget

Budget, neboli prachy, které je možné rozfofrovat. Aby to nebylo špatně pochopeno, napíšeme to tedy správně bez emocí, tak jak se sluší a patří ve výkladových slovnících. Budget = rozpočet…

Booking

Zamluvení, rezervování, tak by se dalo přeložit slovíčko booking. V oblasti reklamy a marketingu se jedná o termín, který znamená rezervování a další aktivity spojené s uvedením reklamy na obrazovky (případně do…

Komunitní server

Každý člověk je jiný, ale spoustu jich má stejné zájmy. Proto vznikají nejrůznější komunity, které mají v mnoha případech také komunitní servery. Obecně se jedná o webové stránky, na kterých se…

Hard sell

Jsou to nejrůznější aktivity, které jsou zaměřené na růst nebo podporu prodeje produktů a služeb. V některých případech může být hard sell spojován také s tzv. prodejem za každou cenu, což znamená,…

Co-creation

Co-creation je anglický výraz pro spolupráci se spotřebiteli nebo potenciálními zákazníky, kteří mohou ovlivnit samotný produkt (službu), nebo jeho prezentaci. Může se jednat o spolupráci při vytváření produktu, reklamy, nebo…

Prime-time

Co to tak může být? Nebudeme dělat cavyky a povíme vám to. Jedná se o hlavní vysílací čas. Je to označení pro denní dobu, kdy dané médium sleduje, nebo poslouchá…

A/B Testing

Určitě to znáte. Máte hned několik možností, ale objektivně nevíte, která bude fungovat lépe. Ano, každý má nějaký tip, co by mohlo být efektivní, ale je to pouze subjektivní názor,…

Nahoru