Kategorie Marketing & Reklama
Popunder reklama
Viz pojem Pop-under.
Logolink / logolinky
Logolink zahrnuje souhrn log (včetně jejich umístění, písma apod.), které slouží k udržení jednotého vizuálního stylu v rámci daného projektu. Jedná se v podstatě o jednotnou hlavičku či patičku, která…
Corporate design
Corporate design je jednou ze tří součástí corporate identity a představuje jednotný image společnosti. Zahrnuje jednotné grafické prvky a jednotný styl pro logo společnosti, vizitky, web prezentace aj.
Corporate identity
Corporate identity představuje jednotný firemní styl nebo kulturu, pomocí které se firma, společnost, živnostník prezentuje svému okolí a zákazníkům. Smyslem corporate identity je docílit jednotného vzhledu pro firemní tiskoviny, tiskové…
Logotyp
Logotyp je textové logo. Skládá se tedy z textu + symbolu znázorňující název společnosti, firmy, výrobku, značky atd. Logotyp je neodmyslitelnou součástí corporate identity. Příklad: tři pruhy + text Adidas…
Inbound marketing
Inbound marketing je metoda, při které se potenciálního zákazníka snažíte oslovit nikoli běžnou reklamou, ale přímo obsahem a to na místech, kde to tak nějak čeká. Takový člověk pak sám…
PR článek
PR článek je nástrojem marketingové komunikace. Řadí se do Public Relations – konkrétně do Media Relations (tzv. komunikace s médii). Dříve byly za PR články považovány pouze klasické tiskové zprávy (tisková zpráva…
PENCILS
PENCILS představuje základní nástroje Public Relations (PR). PENCILS je zkratka anglických slov užívaná v marketingu: P (publications = publikace = výroční zprávy o hospodaření, podnikové časopisy) E (events = veřejné…
Slogan / slogany
Slogan je krátký, úderný a snadno zapamatovatelný text. Představuje nejčastěji jednoduché, stručné heslo sloužící k upoutání pozornosti čtenáře či posluchače. Slogany se využívají především v reklamě (reklamní spoty a znělky…
PR Manager
PR Manager (někdy označován také jako PA Manager) je pracovník, který má na starosti komunikaci a styk s veřejností. Pozice Public Relations Manager se vyskytují převážně u větších společností napříč…
POS materiály – Point Of Sale
POS (Point Of Sale – místo prodeje) materiály slouží k podpoře prodeje. Bývají zpravidla umístěné v místě prodeje nebo v místě, kde vzniká poptávka. Pomáhají nejen zviditelnit právě probíhající akci,…