Augmentovaná realita

Augmentovaná realita

Technologický pokrok a čas není možné jen tak zastavit. Doba se zkrátka posouvá stále vpřed a obyčejná realita přestává stačit. V posledních letech se stále častěji o slovo hlásí augmentovaná realita,…

Microsite

Microsite je jednoduchý malý web, kterou slouží pouze jako doplnění hlavní webové prezentace.  Používá se k prezentaci jednoho konkrétního produktu či kampaně. Na této stránce se zpravidla objevíte po kliknutí na…

face to face

Face to Face

Obecně lze říct, že face to face označuje jakýkoliv rozhovor, který je veden tváří v tvář. Což znamená, že osoby, které spolu hovoří, by měli být ve stejném čase a na…

Bounce rate

Anglicky bounce rate, česky míra okamžitého opuštění webové stránky. Jedná se o odborný termín z oblasti internetové marketingu. Co znamená? Nejlépe bude, když uvedeme příklad. Pokud je míra opuštění stránek 100%…

HORECA

HORECA

HORECA je zkratka, která označuje segment trhu, který se zabývá hotelnictví, restauracemi, kluby, kavárnami, pivnicemi a jinými typy pohostinství. Zkratka vznikla z prvních slabik anglických slovíček HOtels, REstaurants, Café. Je to…

Sales promotion

Sales promotion – česky řečeno podpora prodeje, má za účel po časově omezenou dobu zvýšit spotřebitelskou poptávku a poskytnout spotřebiteli přímý podnět ke koupi, toho docílí poskytnutím určité výhody spotřebiteli….

OOH – Out Of Home

Reklama má tisíc tváří a podob. Out Of Home (OOH) reklama je taková, která na člověka působí mimo jeho domov. Je to však široký pojem, který zahrnuje outdoorovou (venkovní) i…

sampling

Sampling

Čas od času dostanete ke svému oblíbenému časopisu malý dáreček zdarma. Jedná se opravdu o milou pozornost, nebo je to danajský dar? Ve většině případů se jedná o obojí. Je…

first try

First try

Kdo umí anglicky, tak už nejspíše trochu tuší, o čem je řeč. V prostředí marketingu je pojem „first try“ vysvětlován jako první moment, kdy se spotřebitel poprvé setká se značkou, produktem…

coca-cola-821512_1920

Awareness

Víte, víte, nevíte? Tak vám to povíme. Jedná se o povědomí (znalost). Může se jednat o povědomí o značce, službě, produktu, nebo výrobku. Většinou se vyjadřuje v procentech. Společnosti se obvykle…

Full banner

Full banner je formát internetové reklamy. Jedná se o horizontální reklamní proužek  468*60 pixelů.   Full banner  je druh reklamy používaný na WWW stránkách. Jedná se o zpravidla o obrázek či animaci, případně interaktivní grafiku. Bannery tvoří stále…

Autoinzerce

Jako autoinzerce se označuje reklama jednoho média v jiném produktu téhož mediálního provozovatele. Tyto investice se nezapočítávají do inzertních výkonů, tudíž jsou pro média vlastnící obě společnosti velmi výnosné.   Jak autoinzerce…

Ambient marketing – když reklama doopravdy umí zaujmout

Jako ambient marketing se označují nestandardní originální reklamní formáty, oslovující především mladší věkovou skupinu. Ambient markting Vás zaujme humorem, originalitou, interaktivitou a většinou  i 3D reklamní plochou. Ambientová reklama bývá strategicky umístěna nejen…

Kontextová reklama

Kontextová reklama spočívá v reklamních bannerech, které se zobrazují na základě klíčových slov na stránkách. Díky tomu se osloví přímo cílová skupina. Například v článku o pojišťovnách Vám dole vyběhne…

Co to je square?

Jedná se o formát internetové reklamy. Přesněji řečeno je to čtvercový banner o velikosti 125*125 pixelů. Tento druh reklamy je velmi účinný, zvláště pokud volíte jednoduché, lákavé slogany, které člověka nalákají…

Co to je barter a jak funguje ?

Barterový obchod je založen na výměnném sytému. Zadavatel reklamy za mediální prostor neplatí, ale jako protihodnotu poskytuje své zboží nebo služby. Barterové obchody jsou nejzákladnější kompenzací obchodů. Před vynálezem peněz bylo…

Nahoru