Služba Zaslat.cz koupila konkurenční ChytrýBalík.cz

Služba Zaslat.cz koupila konkurenční ChytrýBalík.cz

Společnost Zaslat.cz a ChytrýBalík.cz byly dlouhou dobu konkurenčními firmami. Nicméně Zaslat.cz odkoupila stoprocentní podíl svého konkurenta a stala se tak tím nejlepším ve svém oboru. Jedná se o krok, kterým chtěla služba Zaslat.cz ještě posílit své dominantní postavení na trhu. Cenu za kterou byl ChytrýBalík.cz odkoupen se rozhodly nekomentovat obě strany. Prozatím budou služby stále fungovat pod svým názvem. Změna proběhla pouze v majiteli společnosti ChytrýBalík.cz.

„Jedná se o další krok v posílení postavení společnosti a potvrzení našeho stabilního růstu. Jsme rádi, že současnou dvojku na trhu internetových přepravců můžeme přibrat do rodiny,“ uvedl ředitel Zaslat.cz Miroslav Michalko.

Zaslat.cz_Miroslav Michalko

O službě Zaslat.cz

Zaslat.cz nabízí služby těch nejlepších přepravních firem na jednom místě a za nejnižší ceny. Firma působí na českém internetu od poloviny roku 2014 a v uplynulém roce se pyšnila průměrným meziměsíčním růstem 15 %. Zaslat.cz nabízí běžným zákazníkům i podnikatelům vedle výhodných cen také komplexní služby pro posílání všech druhů zásilek po České republice a Evropě, od expresních dopisů až po 50 kg balíky. Zároveň Zaslat.cz zajišťuje také přepravu nadrozměrných zásilek až do hmotnosti 3000 kg.

Služba Zaslat.cz funguje na českém trhu přibližně tři roky. Během minulého roku se Zaslat.cz podařilo přepravit 74 tisíc balíků. Společnost informovala, že její loňský obrat byl 12,8 milionů korun. V budoucnu hodlá i nadále posilovat postavení prémiové přepravní služby a zaměří se více na firemní zákazníky z řad podnikatelů a e-shopů. „Plánujeme také pokračovat v rozšiřování své nabídky exportních zásilek do zahraničí včetně několika dalších zásadních novinek. A nevylučujeme ani spojení s větším investorem,“ prozradil Michalko.

Zaslat.cz_vizual2

Značku ChytrýBalík.cz chce naopak orientovat především na lokální přepravní trh, s důrazem na jednoduchost, proklientský přístup a výhodnou cenu pro běžné zákazníky.

Ředitel Miroslav Michalko dale uvádí, že si zaměstnance ponechá a žádné propouštění se konat nebude. Zaslat.cz chce využí potencionálu a toho nejlepšího z obou společností a nabídnout tak zákazníkům dokonalou službu, která bude přímo na míru

Zdroj, text/foto: zaslat.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru