Sorry as a Service je služba, se kterou si udržíte i nespokojené klienty
U spousty společností je kamenem úrazu špatná zákaznická podpora, která je ne vždy příjemná, ochotná a shovívavá. Z tohoto důvodu vznikla unikátní služba Sorry as a Service, kterou založili Martin McGloin a Sabine Sipunova z Estonska a Litvy.
Jestliže si chcete udržet nespokojeného zákazníka, můžete se mu omluvit jménem své společnosti formou dárku s osobním věnováním. Co takhle ho potěšit sklenicí medu, bylinkovým čajem, lahví vína či hrníčkem s omluvou? O celý proces se přitom postará služba Sorry as a Service.
„Co kdyby společnosti jednaly s lidmi jako s lidmi? Ve dnešním světě, ve kterém je vše digitalizované a neosobní, by měly podniky usilovat o to, aby se jejich klienti cítili jako něco více, než jen pouhé číslo,“ zamýšlí se autoři projektu Sorry as s Service na svých webových stránkách.
Z průzkumů vyplývá, že spokojený zákazník se o dobré zkušenosti s produktem či službou podělí se třemi přáteli, kdežto naštvaný zákazník se o špatné zkušenosti podělí až s třemi tisíci přáteli na sociálních sítích a v komunitách. Pokud budete jednat rychle, potom z nespokojeného klienta můžete udělat věrného zákazníka. V praxi to znamená, že stížnosti nejsou špatná věc, protože je můžete proměnit ve váš prospěch. Ale musíte problémy řešit okamžitě.
Služba je jednoduchá a intuitivní, přičemž během několika kliknutí vyřešíte problém s nespokojeným zákazníkem. Agentura Sorry as a Service vybere vhodný dárek pro klienta, který bude korespondovat s vaší firemní kulturou. Abyste služby mohli využívat opakovaně, bez zbytečného protahování, stačí ji propojit s CRM systémem, případně využít API, a tak agentura zašle pozornost vždy správnému člověku.
Stačí vybrat text, který chcete k dárku připojit, a agentura ho zabalí a rozešle. Zákazníky přitom můžete mít z celého světa, protože Sorry as a Service rozesílá do 150 zemí světa.
„Pomáháme podnikatelům, aby se emočně spojili se svými zákazníky pomocí osobních a fyzických překvapení,“ uvádí Martin McGloin, CEO společnosti.
Dejte svým zákazníkům najevo, že jsou pro vás důležití. Například jim můžete poslat drobnost za to, že se u vás zaregistrují anebo že u vás nakoupí.
Zdroj: Marketing Journal
Komentáře