Společnost Apple si zapatentovala vypínání reklamy

Patent se týká možnosti diváka vyhnout se sledování reklamy v televizi. Místo nezbytných reklamních bloků nabízí Apple možnost prohlížení souborů, které byly dříve zapsány na nosiči.

Hlavním úkolem zařízení je vypnutí reklamy po určenou dobu a automatické zapnutí televizního kanálu po skončení reklam. Současně je zařízení schopné rozeznat a pamatovat si nastavení uživatele. Funkce, kterou systém odhaluje nejvíce používáné kanály, je podobná jako u některých rádií. Oblíbené písně je totiž možné označovat a neoblíbené vyškrtávat. Systém potom sám přepíná možnosti podle uživatele.

Zpráva se objevila na stránkách patentového úřadu USA. Zatím není jasné, zda se zařízení bude používat ve výrobcích společnosti Apple. Mohlo by být součástí televizoru, který údajně společnost vyvíjí.

Zdroj: News Yahoo

Komentáře

Nahoru