Společnost Facebook začala testování nových tlačítek

V USA začalo testování tlačítek „Want“ a „Collect“, které mohou firmy umísťovat na fotografiích svých produktů. Informace o „Want“ byla publikována již v roce 2011. V červenci tohoto roku objevil programátor při testování tlačítko v nástrojích, ale nakonec bylo odstraněno.

Představitelé Facebooku potvrdili, že začali testování tlačítek a také funkce „Collections“ s vybranými značkovými společnostmi v USA, jako jsou Pottery Barn, Wayfair, Victoria’s Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, Smith Optics a Fab.com.

Obchodní společnosti se tak mohou dělit s uživateli o svoje produkty pomocí fotografií. „Collections“ mohou být publikovány prostřednictvím stránky firmy v novinkách uživatele, který se připojil k témto stránkám. Každá fotografie tak bude mít tlačítka „Want“, „Collect“, „Like“, „Comment“ a „Share“.

Pokud uživatel klikne na tlačítko „Want“, tak se výrobek dostane na seznam „Wishlist“. Tento seznam má potom uživatel k dispozici kdykoliv potřebuje. Může si tak shromažďovat zajímavé zboží nebo služby. Pokud použije tlačítko „Collect“ nebo „Like“ na fotografii z „Collections“, tak ta se dostane do kroniky v kolonce zboží a bude přístupná přátelům. Zatím tato tlačítka nebude možné umístit na svoje stránky.

Minulý měsíc společnost Facebook v USA spustila službu „Gifts“, která umožňuje posílat přátelům skutečné dárky. V současné době Facebook zkouší různé možnosti získání příjmů. „Collections“ jsou zatím bezplatně, ale pokud se služba osvědčí, nabídne ji Facebook za peníze. Zisk Facebooku ve II. čtvrtletí byl 1,18 miliardy dolarů a z toho 84 % – 992 milionů dolarů bylo z reklamy.

Zdroj: News Yahoo

Komentáře

Nahoru