Tisková zpráva: Společnost Huawei v roce 2015 dodala 108 milionů smartphonů, o 44 % více než v roce 2014

Společnost Huawei v roce 2015 dodala 108 milionů smartphonů, o 44 % více než v roce 2014

Praha, 7. ledna 2016: Společnost Huawei oznámila na konferenci CES v Las Vegas obchodní výsledky s výrazným meziroční nárůstem v rámci spotřebitelské divize. Tržby Huawei, které v roce 2015 převýšily 20 miliard USD, zaznamenaly téměř 70% meziroční nárůst. V roce 2015 společnost dodala 108 milionů smartphonů, o 44 % více než v roce 2014, stala se tak největším čínským a světově 3. největším výrobcem chytrých mobilních telefonů. V roce 2015 Huawei výrazně zvýšila povědomí o značce a navázala spolupráci s TOP světovými značkami.

Díky 108 milionům dodaných kusů v roce 2015 společnost Huawei upevnila svou pozici mezi třemi největšími výrobci smartphonů, co se tržního podílu týče. Na čínském trhu si společnost od března 2015 držela vedoucí pozici. Během této doby představila dva prémiové modely: P8 a Mate S. Kromě průlomu v Číně zaznamenala úspěch i na celosvětové úrovni. V západní Evropě dosáhl výborných výsledků podíl Huawei na trhu high-end modelů (smartphony v rozmezí 400 – 500 EUR), mezi TOP třemi výrobci se umístila ve Španělsku, Itálii, Belgii, Švýcarsku, Portugalsku a v několika dalších zemích.

Společnost Huawei v roce 2015 razantně zvyšovala povědomí o značce:
– 88. místo seznamu TOP 100 světových značek, sestavovaném společností Interbrand (v roce 2014 byla Huawei na 94. místě).
– 70. nejhodnotnější světová značka podle seznamu BrandZ 100.
– Podle reportu světově uznávané výzkumné instituce IPSOS skončila společnost na 1. místě v růstu povědomí o značce (nárůst z 65 % v roce 2014 na 75 % v roce 2015).
– Povědomí o značce meziročně výrazně vzrostlo v evropských zemích: Portugalsko (87 %), Itálie (82 %), Španělsko (79 %), Česká republika (75%), Nizozemsko (73 %), Německo (68 %).
– Vzhledem k nárůstu povědomí o značce na klíčových světových trzích, narostlo Huawei Net Promoter Score (NPS) na 47, což společnost řadí celosvětově na třetí místo.

Vysoké prodeje a ocenění smartphonů P8, Mate 7, Mate S a Nexus 6P
Huawei zařízení jako P8, Mate 7, Mate S nebo Nexus 6P byly v roce 2015 kladně přijaty na celém světě:
– Světové dodávky P8 dosáhly 4,5 milionu kusů a smartphone získal řadu ocenění po celém světě, jako „Best Recommendation Award“ severoevropského Ljud & Bild, „White Gold Award“ Dánského Tech-Test; ocenění EISA za „Best consumer smartphone 2015“.
– V roce 2015 bylo dodáno více než 7 milionů kusů Mate 7, který byl oceněn jako „BEST of IFA 2014“ a obdržel ocenění od Android Authority, GSM Arena a Tom’s Guide.
– Dodávky Mate S dosáhly 800 000 kusů během prvních čtyř měsíců od uvedení na trh, zařízení získalo 9 celosvětových ocenění včetně „BEST of IFA 2015“ od Gobal Technology Media GIGA a AndroidPIT.
– Huawei Nexus 6P, vyrobený ve spolupráci se společností Google, zaznamenal velký úspěch v Severní Americe, kde byl v Google store vyprodán během prvního měsíce po uvedení.

Vysoké investice do R&D a inovací, 76 687 patentů
Výborné obchodní výsledky Huawei jsou spjaty se značnými investicemi do inovací a R&D. Společnost založila po celém světě 16 výzkumných zařízení, například v Číně, Německu, Švédsku, Rusku nebo Indii. V roce 2014 společnost investovala 14,2 % ročních příjmů do R&D a zabezpečila si 76 687 patentů, z nichž 18 000 se vztahuje k Huawei zařízením. Společnost inovace následně aplikuje do nejnovějších zařízení. Například během posledních tří let investovala 98 milionů USD do výzkumného týmu ve Francii, aby vyvinul nový Huawei ISP pro Mate 8. Ten umožňuje uživatelům pořizovat kvalitnější fotografie s rychlejším ostřením, lepším jasem a věrnějšími barevnými odstíny. Kromě toho Force Touch technologie představená u Mate S překonala tradiční dvourozměrné dotykové displeje. Technologie otisku prstu Fingerprint 2.0 zvýšila rozpoznávací rychlost o 100 %. Možnost ovládání obrazovky kloubem prsu byla rovněž uživateli uvítána.

Na konferenci CES 2016 společnost Huawei představila řadu partnerství se světovými TOP značkami:
– Spolupráce se šperkařskou společností Swarovski na uvedení Huawei Watch Jewel, prvních chytrých hodinek pro ženy. Huawei Watch Jewel mají obvod ciferníku posetý 68 zirkony od Swarovski, zatímco italský pásek spojuje eleganci s funkčností.
– Spojení sil s Harman Kardon, přední světovou audio značkou, na tabletu M2 10.0
– Spolupráce se společností Google na výrobě nového prémiového smartphonu Nexus 6P vynesla Huawei mezi TOP světové značky.
– Spolupráce s předními světovými výrobci automobilového průmyslu, jako je GM, Volkswagen nebo PSA Peugeot Citroen, v rámci integrace Huawei automobilového 4G komunikačního modulu pro nová vozidla.
– Vstup na trh chytrých domácností, uvedením Huawei Lite OS, integrovaného protokolu pro chytrá zařízení, který následuje Hilink. Společnost rovněž navázala spolupráci s více než 60 partnery, jako Haier, Midea, Skyworth nebo Broadlink.
– Spojení technologií a módy v rámci spolupráce s Vogue během Fashion Week v Miláně, spoluprací se světově proslulým fotografem Mario Testinem a top modelkou Karlie Kloss a modelem Seanem O’Pry, kteří se podíleli na reklamní kampani Huawei.

Pro více informací navštivte consumer.huawei.com/cz nebo huaweidevice.cz
Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: www.facebook.com/HuaweideviceCZSK
YouTube: www.youtube.com/user/HuaweiDeviceCZSK

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru