Společnost Miton hledá 50 nových marketérů. Budete mezi ně patřit i vy?

Před několika dny polské Domodi.pl ve které má česká Mitona velký majetkový podíl odkoupila konkurenta na polském trhu Allani.pl. A nejspíš v důsledku toho, chce společnost rozšířit pracovní pozice o 50 míst a postavit v Praze globální marketingový tým. 

Česká investiční skupina Miton posiluje v Polsku a začíná rozšiřovat pražský tým, který bude rozvíjet jeho globální obchodní a marketingové aktivity na trhu s módou. Společnost vyhlásila  v Česku nábor a hledá asi padesátku lidí z marketingové oblasti.

Marketéři budou pracovat pro různé země, kde Miton v oblasti módy působí – pro Německo, Francii, Španělsko; uvedl PR manažer Miroslav Čepický.

Značka Domodi.pl patří do konceptu služeb na módní inspiraci sdružených pod Inspigroup.com, se kterou Miton jako jeden z hlavních investorů expanduje do Evropy. Mimo Polsko působí již v Česku, Německu, Itálii, Francii či Španělsku. Celkově ve všech zemích servery s módní inspirací z rodiny Mitonu zaznamenají každý měsíc přes 12 milionů návštěv a zprostředkují přes 150 tisíc objednávek módního zboží od více než 15 tisíc značek. V České republice působí pod značkou Glami.cz, kde je tuzemskou jedničkou na trhu s módní inspirací a každý měsíc ovlivní objednávky za 50 milionů korun ve stovkách českých e-shopů s oblečením a obuví.

Společnost Miton chystá do budoucna další investice

V současné době má portfolio Mitonu hodnotu kolem jedné miliardy korun a stamiliony korun připravené na další investice. Zakládajícími partnery Mitonu  jsou  Michal Jirák, Tomáš Matějček, Ondřej Raška a Milan Zemánek. V roce 2013 skupinu rozšířil Tomáš Hodboď, který s Mitonem spolupracoval na projektu Heureka.cz, a v roce 2015 se ke skupině přidal Václav Štrupl, který s Mitonem spustil Bonami.cz.

Screenshot_7Zdroj: Mediar

Komentáře

Nahoru