Tisková zpráva: Společnost PayPal přichází s novou identitou značky

Nová identita společnosti PayPal bude prezentována v moderní podobě zaměřené především na mobilitu na mnoha kanálech.

Společnost PayPal způsobila revoluci ve způsobu, jakým lidé na celém světě přemýšlí o penězích a jejich využití. Dnes společnost PayPal oznámila transformační změny identity značky a zveřejnila nové logo. Nový vzhled loga odráží jednoduchost, pohodlí a bezpečnost. Logo získalo novou přepracovanou podobu pro dnešní dynamický svět v pohybu. Je to poprvé od roku 2007, kdy společnost PayPal změnila svou identitu.

„Nová identita naší značky jde mnohem dál než je jen přepracování loga,“ řekl David Marcus, prezident společnosti PayPal. „Připravili jsme naši první světovou kampaň. Měníme očekávání našich zákazníků, vývojářů a obchodníků ve světě: Společnost PayPal mění definici budoucnosti peněz tím, že staví lidi na první místo. Přece jen, světem nehýbají peníze, ale lidé.“

Identita značky, kterou vytvořila uznávaná reklamní společnost fuseproject, přináší vzrušení prostřednictvím jednodušších forem a svěžejších barev, přičemž staví na známosti současného loga a podpis v podobě zdvojeného písmene P, zkratky názvu PayPal. Nový výraz značky lépe vyjadřuje rostoucí potřeby trhů v mobilní sféře, reálném světě i online podnikání, které využívají PayPal a pozici společnosti jako inovátora. Vzhled a zamýšlený dojem z loga jsou navrženy pro svět, který se v současné době přesouvá od stolních počítačů a mobilů do budoucna, kdy bude možné realizovat platbu téměř z jakéhokoli zařízení.

Nové přístroje, od chytrých hodinek po brýle, které lze připojit k internetu, jednoho dne umožní uživatelům převádět peníze jedním kliknutím na zápěstí nebo doslova mrknutím oka. Změna designu vytváří soudržný pohled a pocit z celé značky a posiluje důvěru, kterou její stávající klienti mají. A díky své jednoduchosti a flexibilitě může být využita kdekoli, od chytrých telefonů po televize s úhlopříčkou 72″.

„PayPal je kultovní značka, která jde mnohem dál než je úprava loga,“ řekl Yves Behar, zakladatel a generální ředitel společnosti fuseproject. „Společnost PayPal je moderní a dynamická a lidé ji vnímají jako značku zaměřenou na spotřebitele. Nové logo odráží průkopnický charakter a připraví společnost PayPal na vedoucí pozici v tomto odvětví, jako intuitivní způsob realizace transakcí na všech zařízeních i pro ty, kteří neholdují technice.“

Nová identita je modernější, vizuálně kompaktnější a komunikuje se zákazníky přátelštějším a elegantnějším způsobem. Čtyři klíčové prvky přinášejí jinou úroveň dynamiky a nová podoba má pomoci značce PayPal lépe vstoupit do povědomí zákazníků na celém světě a na různých zařízeních: silnější provedení slova PayPal v upravené verzi typu písma Futura, nový monogram s dvojitým písmenem P, sytější barvy a dynamičtější grafické zpracování. Provedení slova a monogram tvoří novou podobu značky PayPal.

Prvky využité v novém designu zdůrazňují:

•Spojení

•Vyspělost

•Pozici společnosti PayPal jako vizionáře

Spojení je motivační princip, který leží za novým designem spojení k penězům, lidem a mezi lidmi.

Použitý typ písma má jemnější okraje, které zdůrazňují, že PayPal je dostupná značka pro lidi. I když byla na logu vždy používána modrá barva, pro dnešní svět s vysokým rozlišením byly vybrány nové odstíny – sytý odstín indigo pro slovo „Pay“ a sytá modrá pro „Pal“.

Překrývající se písmena P v monogramu zdůrazňují spojení mezi lidmi, kteří využívají značku PayPal. Písmena P byla upravena, aby odrážela progresivní a moderní vedení a zároveň umožňovala lepší „tisknutelnost“ v každodenním používání.

Dalším společným tématem nové podoby značky je vyspělost, slova a písmena zůstávají v kurzívě, jako u předešlého loga a odráží slibný vizionářský charakter společnosti. Vyspělost je vyjádřena rovněž dynamickým grafickým zpracováním.

Nová identita bude prezentována globálně, online a na všech hlavních nástrojích společnosti PayPal, jako jsou například potvrzovací tlačítka, aplikace, zařízení PayPal Here, marketingové a propagační materiály. Objeví se rovněž v nové celosvětové kampani značky s názvem „Powering The People Economy“. Tato kampaň na různých kanálech bude poprvé spuštěna v Německu, Velké Británii, Austrálii a Spojených státech amerických a vytvořila ji společnost Havas Worldwide.

Další informace o nové identitě značky naleznete na internetové adrese http://bit.ly/DMbrand a o kampani na adrese: http://bit.ly/PPFbrand

O společnosti PayPal

U nás ve společnosti PayPal stavíme lidi na první místo, ve všem, co děláme. Od vzniku firmy v roce 1998 se neustále snažíme být v čele revolučních digitálních platebních řešení, která umožňují lidem přímou kontrolu nad jejich penězi. Prostřednictvím našich inovací děláme život lepší pro více než 148 milionů aktivních účtů našich zákazníků, vedených v 26 měnách a na 193 trzích. Denně zpracováváme více než 9 milionů plateb. PayPal, součást společnosti eBayB Inc. (burzovní index NASDAQ: EBAY), je rychlejší a bezpečnější způsob odesílání i přijímání peněz. Prostřednictvím této služby mohou lidé snadněji posílat peníze, aniž by museli sdílet finanční informace. Paypal jim přináší flexibilitu plateb s využitím zůstatků na účtu, bankovních účtů nebo kreditních karet.

Další informace naleznete na internetové adrese www.paypal-media.com a na sítích Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn a našem blogu PayPal-Forward.

Kontakty

PayPal

Pablo Rodriguez

Tel : 917-286-8396

Email : PabloRodriguez@paypal.com

nebo

Grayling

Martha Shaughnessy

Tel : 1 415-593-1400 linka 2220

Email : Martha.Shaughnessy@grayling.com

Zdroj: PayPal

Tuto tiskovou zprávu si můžete prohlédnout online na adrese:

http://www.businesswire.com/news/home/20140430006305/en

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Zdroj: ČTK/Protext

Rádi bychom vám nabídli prostor pro vaše tiskové zprávy. Pokud chcete, abychom o vás dali vědět, případně o vaší slevové akci, pořádané konferenci, novém produktu a podobně, můžete nás kontaktovat na emailovou adresu redakce@objevit.cz.

Komentáře

Nahoru