Společnost YouTube chystá nový formát reklamy

Společnost YouTube drží krok a stále zdokonaluje své služby. Líbí se vám produkty, které jste viděli na YouTube ve videu? Už brzy si ho budete moct koupit pomocí nákupního tlačítka! 

Společnost YouTube se rozhodla, že dá více prostoru pro produkty, které jsou umístěné v právě přehrávaném videu. Zadavatelé si budou moct nastavit informace o produktu, cenu a rovnou i odkaz na internetový obchod.

ShoppingAdDemo

 

Tato funkce je dostupná i nyní

Tato funkce existuje i nyní, bohužel je značkám k dispozici jen u vlastně vložených klipů a mnoho lidí si toho nemusí všimnout. Tato funkce lze jednoduše zakázat, aby se uživateli nezobrazovala.Tuto funkci jste mohli vidět například už v roce 2013 u značky Levi’s.

Screenshot_3

Zadavatelé nedostanou žádný podíl z nákupu

Tato verze kontextové reklamy můžeme přirovnat například ke Google Analytics. Firmy si nebudou moct nárokovat žádný podíl z nákupu prostřednictvím tohoto typu inzerce, ale budou mít další motivaci – potencionální zdroj příjmů.

Přestože v průběhu celého roku firmy pracují na tom, aby byly videa na YouTube interaktivnější nedostanou žádný podíl z nákupu. uvedla na svém blogu Diya

Službu je potřeba doladit až do toho nejmenšího detailu

Konečná podoba a fungování služby je potřeba pořádně doladit. Prvním cílem je, aby byly nové reklamy co nejužitečnější a obtěžovali diváky co nejméně. Společnost se snaží reagovat na trend, kdy počet zhlédnutí produktových videí (jedná se především o recenze, shopping hauly, návody) meziročně roste o 40 procent. Převážná většina mladých lidí hledá informace a poté se rozhoduje, zda si daný produkt koupí nebo ne.  YouTube si nechala vypracovat výzkum, ze kterého vyplývá fakt, že v porovnání se stavem před 10 lety tráví lidé na YouTube o 44 procent více času. 

Zdroje: Mediaguru, Adwords

 

Natálie je další ženou v naší redakci magazínu Objevit.cz (celkově čtvrtou :-)). Věnuje se převážně novým technologiím, marketingu a sociálním sítím. Natálie se zajímá také o zdravý životní styl a pomocí Instagramu se snaží motivovat a inspirovat ostatní fitness nadšence.

Komentáře

Nahoru