Dnes vyšlo 1 článků

Sponzorované tipy aneb Nový druh reklamy?

Reklamní magazín Kamoska.cz publikoval na Webtrhu nabídku začínající slovy „Zapomeňte na drahé PPC, sociální sítě plné falešných účtů a pravěké bannery.” Protože se PPC zabývám, ihned mě to zaujalo a následoval neodvratný klik. O pár minut později jsem se drbal za uchem z tzv. sponzorovaných tipů. O co se jedná?

Původní reklamní sdělení říká, že zaplatíte 1 Kč za den a oslovíte tisíce čtenářek tímto nebo podobným způsobem. V konečném důsledku si musíte objednat větší balíček (5 „tipů” na den) a cena se rázem vyšplhá na 1 825 Kč místo 365 Kč, ale budiž.

Co mi však doopravdy nesedí je vší silou tlačená unikátnost systému – fajn, je to cílená reklama postavená na nízké ceně v poměru k impresím.

Ovšem PPC je také cílené, pokud vyberete správná klíčová slova. I bannery, když je správně vytvoříte a umístíte na vhodně zvolený web.

Pokud za měsíc či dva vlastníci „revolučního” systému dodají grafy s dechberoucími konverzemi, bude to jiná káva. Zatím to ale připomíná typický hype, nepříliš odlišný od sales letteru na ClickBank produkty

Komentáře

Nahoru