Správná reklama: Nebojte se vybočit z řady

Sami jistě dobře víte, kolik je u nás všude různých reklam a billboardů. Jsou pro nás už něčím tak normálním, že si jich pomalu nevšímáme. Ani ty prsaté krásky nás už nezaujmou. Pokud tedy chcete přijít s dobrou reklamou, je potřeba vymyslet něco nového.

Něco nového vymyslela i společnost ctech.cz, která se zabývá webdesignem. Jejich sdělení na billboardu je prosté, stejně jako zvolili i prostý grafický formát:

udelejte-si-web-u-nas

Na Facebooku ve skupině Reklamní klub lidé diskutují, co tím chtěli autoři říci. Prý by to mohlo být myšleno tak, jako udělejte si u nás billboard, jelikož máme zákazníky, což znamená, že jsme kvalitní společnost. To je ale spíš takový nadsazený nápad. Zřejmě to bude naprosto prosté, tak jak to určitě chápete také. Vtip je prostě v tom, že mají billboard, i když jsou firma zabývající se webdesignem.

A jak lidé ve facebookové diskuzi vypátrali, na svém sídle mají ještě jednu povedenou reklamu, která upoutá vaši pozornost:

tak-tady-delame-ty-weby

Taková upoutávka vážně stačí. Člověk si ji zapamatuje, uloží do paměti jméno firmy a doma se podívá. Jen ten jejich web www.ctech.cz vypadá trochu chaoticky. Co myslíte?

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru