Dnes vyšlo 1 článků

Staropramen přechází na temnou stranu. Digitální komunikaci firmy zajistí Dark Side

V tendru, který vyhlásila společnost Pivovary Staropramen, zvítězila digitální agentura Dark Side. Druhým vítězem se stali žraloci vod sociálních médií Socialsharks.

Dark Side nezvítězila u Staropramenu poprvé, obě firmy spolupracují už do minulého roku, kdy Dark Side v lednu zvítězila nad svými konkurenty ve výběrovém řízení a ujala se PR pro ležák Granát a výčepní 10° a 11° pivo. Nově se postará o komunikaci značek Staropramen a Ostravar. Digitální a komunikační agentura, která nabízí služby i v offline marketinguuž má ve svém portfoliu také jména jako KFC, ČSOB, Zásilkovna.cz nebo Danone.

Druhou agenturou, která z tendru vyšla vítězně, jsou specialisté na sociální média Socialsharks. Firma, která je podepsaná pod komunikační strategií společností, jako je Lidl, Albi, Baťa nebo třeba Evropa 2, bude mít na starost značky Stella Artois, Sládkova limonáda, Cool a možná méně známý světlý ležák Corona.

staropramen

„V rámci výběru proběhlo několik kol. Postupně jsme se seznamovali s procesy uchazečů, jejich přemýšlením o značkách a schopností řešit jak standardní, tak krizové situace. U finálně zvolené dvojice agentur se nám líbila dobře uchopená kreativa a konkrétní strategie dosahování výsledků,“ poznamenal k výběrovém řízení Tomáš Šebesta, media & digital manager CZ/SK společnosti Pivovary Staropramen.

Zdroj foto: Facebook Staropramen

Svůj život momentálně dělí mezi studium médií a andragogiky, drobnější copywriterské projekty a stáže. Po gymnáziu vedly její kroky na univerzitu, do regionální redakce novin a reklamní agentury, kde postupně získala cenné zkušenosti z oblasti žurnalistiky a reklamy, kterých si dodnes velmi váží. Ve volném čase se věnuje koordinaci festivalů po stránce PR. Skutečný odpočinek jí přináší vyčerpávající sport, dobrá kniha nebo kvalitní film.

Komentáře

Nahoru