Startup prodávající umění online získává investici ve výši 2 milionů euro od majitele časopisu Beaux Arts
Startup zvaný Artsper, jehož kolébkou je Paříž, se stal evropskou jedničkou v oblasti online prodeje současného umění. Frédéric Jousset, spoluzakladatel společnosti Webhelp a majitel časopisu Beaux Arts, investoval do startupu Artsper celkem 2 miliony euro.
Artsper chce pomocí nového kapitálu zvýšit růst na francouzském trhu a urychlit internacionalizaci. Za účelem dosažení těchto cílů se chystá během tohoto roku zdvojnásobit počet svých zaměstnanců, a to ze současných 27 na 50. Hledá webové vývojáře, account manažery a produktové manažery.
Společnost byla založena v roce 2013 v Paříži. Vybudovala nový distribuční kanál, díky němuž je současné umění dostupnější. Artsper chce, aby objevování a získávání soudobých uměleckých děl bylo jednodušší, a tak vytvořil digitální galerii.
Už na samotném počátku se pařížskému startupu podařilo sjednotit komunitu umělců, a to od amatérů až po opravdové umělce. S katalogem s více než 40 tisíci uměleckými díly se stal Artsper evropským lídrem v oblasti prodeje umění přes internet.
„Artsper byl jedním z prvních svého druhu na tomto trhu, dnes je to značka, která má ve světě umění pevně zapuštěné kořeny. Byli jsme schopni nabídnout obchodní model s cílem získat rozsáhlý katalog současných uměleckých děl. Rok 2017 bude pro Artsper klíčovým rokem, bude to hlavní bod obratu v našem vývoji. Budeme se snažit expandovat do zahraničí,“ řekl François-Xavier Trancart, spoluzakladatel startupu Artsper.
Zdroj: EU Startups
Komentáře