Startup RedCrox.com během prvního dne na FundLift.cz získal 500 tisíc korun

Ve čtvrtek 8. prosince 2016 vstoupila na český crowdfundingový portál e-commerce platforma RedCrox.com. Tento gamifikační startup sídlící v Praze založil před třemi lety manželský pár, a to irský podnikatel Stephen John Alexander Flanagan a Jarmila Procházková Flanagan.  Výměnou za konvertibilní investiční certifikáty s úrokem 10 % p.a. plánuje získat 3,5 milionu korun, přičemž už během prvního dne dokázal získat 500 tisíc korun.

Inovativní platforma, která spojuje nakupování, sport a hraní, byla úspěšná už v květnovém investičním předkole s Ott Partners. Opět oslovuje veřejnost pro získání kapitálu, který bude použitý k expandování a rozšíření provozu v České republice a ve světě.

print-screen-redcrox-fundlift-2

RedCrox.com je inovativní globální nákupní platforma, která do procesu nákupu zavedla online herní koncept založený na účtenkách. Předkládá zábavnější a smysluplnější způsob nakupování. V posledních letech slevy ovládly trh, a tak na scénu nastupuje 100% CashBack.

Zábavný model platformy RedCrox konkuruje hernímu průmyslu, neboť umožňuje hraní bez rizika. Znamená to tedy, že pokud nakoupíte u obchodních partnerů RedCrox, potom můžete hrát o to, že vám bude 100% útrata vrácena zpět (100% CashBack).

redcrox-jak-to-funguje

„Model NAKUP-HRAJ-VYHRÁVEJ (B2B2C), známý ještě jako gamification of shopping, přináší příležitost pro prodejce a zábavu pro zákazníka, tedy našeho uživatele. Je to účtenková hra, trochu jinak. Moji partneři a já věříme, že FundLift přináší inovativní způsob, jak investovat do začínajících startupů s globálním potenciálem pro velké spektrum investorů, kteří hledají příležitosti dokonce s mnohem menšími vklady. S FundLift nyní každý může investovat do startupu. Toto privilegium bank a velkých investičních fondů je už minulost,“ řekl Stephen John Alexander Flanagan, zakladatel a CEO RedCrox.com.

RedCrox.com věří v umělou inteligenci a hluboké profilování nákupních zvyků, a proto řadu modulů vytváří roboti, kteří analyzují spotřebitelská data.

„Konkurenční boj mezi značkami a prodejci prošel evolucí, která ale ve své podstatě nezměnila marketingové nástroje. Oni i dodnes zůstávají stejné a ty samé stávající. RedCrox.com přináší hravost jako marketingový nástroj a to pro obchodníky, kteří hledají způsob vnesení zábavy do procesu nakupování. Startupy a internetové obchody milují model RedCrox.com, protože jejich marketingové úsilí pokračuje i po nákupu a samotná služba je postavená na úspěšnosti prodeje. Toto vytváří možnosti dlouhodobého zvýšení prodeje a udržení loajality zákazníků,“ dodává Jean Francois Ott, francouzský sériový podnikatel a předseda Ott Partners.

Zdroj: Tisková zpráva

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru