Startup s jídlem zvedl svou hodnotu za 18 měsíců na půl miliardy dolarů

Startup s jídlem zvedl svou hodnotu za 18 měsíců na půl miliardy dolarů

Americký startup Blue Apron slaví obrovský úspěch.  Téměř po roce a půl získá investici, která newyorského giganta ocení na půl miliardy dolarů, tedy zhruba na 10 miliard korun.

Matt Salzberg založil před rokem a půl společně s Mattem Wadiakem a Illiou Papasem startup Blue Apron. Z počátku se o něm moc nemluvilo, ale dnes už jej zná téměř celý svět. Trojice zakladatelů objevila díru na trhu s potravinami a jídlem a nabídla lidem to, co jim chybělo. Rozhodli se zákazníkům prodávat recepty, které si mohou sami uvařit z pohodlí jejich domova. Zákazník za své peníze kromě receptu obdrží i všechny potřebné suroviny včetně masa, zeleniny i koření.

Všechny potřebné ingredience přijdou společně s receptem na adresu zákazníka. Vše je zabaleno v kartonové krabici, přičemž čerstvost masa zajistí vakuové balení a potřebné chlazení sáčky s ledem. Firma zákazníkům garantuje, že suroviny vydrží v lednici po dobu jednoho týden.

Pokud chce člověk využívat služeb Blue Apron, musí se zaregistrovat na internetových stránkách společnosti. Po provedení registrace bude zákazník zásobován každý týden balíčkem s ingrediencemi na tři různá jídla pro dvě osoby. Jeden pokrm vyjde na 20 dolarů, porce na polovinu.

 

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru