Stephen Davis z American Airlines je novým marketingovým ředitelem Kiwi.com
Kiwi.com, brněnský vyhledávač a prodejce letenek, má nového marketingového ředitele. Stephen Davis, který působil jako ředitel pro globální marketingovou strategii v American Airlines, stojí v čele marketingového oddělení Kiwi.com.
Během své kariéry Stephen Davis pracoval i pro americkou Expedii a norského dodavatele námořní elektroniky Navico. Doposud byl šéfem marketingu Sampsa Nuiotio, který bude nyní ve funkci global brand managera.
Stephen Davis bude mít na starosti dostat brněnskou společnost, kterou před čtyřmi lety založil Oliver Dlouhý, mezi největší světové hráče v online cestovním ruchu. Aby byl tento cíl splněn, bude se muset marketingový tým rozšířit ještě o minimálně pět tváří. Bude se hledat implementation manager, který zajistí kampaně po technické stránce, junior campaign manager, grafik a social media manager. Společnost by si měla udržet dosavadní růst, přičemž měsíční obrat se blíží k miliardě korun.
„Doposud jsme se zaměřovali především na stabilizování firmy a záměrně potlačovali akviziční kanály, abychom umožnili firmě přežít vlastní růst. Do značné míry nás brzdil nedostatek lidí především v zákaznickém servisu. Nyní máme dostatek prostoru na to, abychom zvážili rozšíření marketingové strategie,“ říká Stephen Davis.
Komentáře