Štítek: AdWords

digital-marketing-1433427_640

Google AdWords představuje responzivní reklamy pro obsahovou síť

Systém pro správu reklam – Google AdWords – usnadňuje a urychluje inzerentům vytváření grafických reklam pro obsahovou síť. Představuje takzvané responzivní reklamy, jejichž velikost, vzhled a formát se automaticky přizpůsobí jakémukoliv reklamnímu prostoru.

heart-159637_1280

Kreativní text reklamy aneb nebuď sexuální bezdomovec

Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.

digital-marketing-1433427_1280

Google AdWords: Rozšířené textové reklamy navyšují počet znaků

Internetový gigant na konferenci Google Performance & Branding Summit 2016 prozradil, že v České republice spustí rozšířené textové reklamy. A nyní, o pár týdnů později, společnost splnila svůj slib.

stock-exchange-913964_1280

Google od 13. července zakáže reklamy na půjčky a úvěrové produkty

Včera internetová společnost Google oznámila aktualizaci svých smluvních podmínek AdWords, které by měly zakázat reklamy na Googlu na některé úvěrové produkty. Smluvní podmínky vstoupí v platnost 13. července 2016. A nevýhodné finanční služby už nebudou moci inzerovat své produkty.

ID-100292128

PPC reklama

PPC je zkratkou anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy zaplať za kliknutí. V PPC reklamě tedy neplatíte za zobrazování reklam, ale pouze za kliknutí na reklamu uživatelem. Navíc, PPC reklamu si můžete vytvořit úplně sami.

google_pro_neziskovky

Google spustil projekt pro neziskové organizace

Neziskové organizace mohou od Googlu získat bonusy, díky kterým ušetří a dostanou se do povědomí veřejnosti. Od pátého února mají zdarma přístup k pokročilým nástrojům Googlu a zdarma mohou inzerovat ve vyhledávání.

zaklik_logo

Zaklik.cz: Naučte se, jak na PPC reklamu

Pokud vás zajímá PPC reklama, zřejmě jste už přišli na to, že dohledat na internetu nějaký komplexní český návod zabývající se touto problematikou je dost obtížné. Ale už nebude. Od nového roku byl totiž spuštěn web, který se celý věnuje PPC reklamě.

objevit

Jak na remarketing?

Chcete začít pracovat s návštěvníky, kteří přicházejí na váš web? Jednou z možností je email marketing, který může být v mnoha případech vysoce efektivní. Další zajímavou možností je remarketing, neboli retargeting. Retargeting je oficiální název tohoto marketingového kanálu a využívá jej Sklik, naproti tomu AdWords si vymyslel vlastní název a to Remarketing. Jedná se o “pronásledování” návštěvníků vašeho webu ve vyhledávací a reklamní síti PPC (v tomto článku se zaměřím na AdWords a Sklik).

DSC_9877w

Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží

Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….

10 milníků, které utvářely Google

10 milníků, které utvářely Google

V pátek se stalo něco zvláštního. Tedy aspoň pokud se zaměříme na jednoho z největších hráčů na poli technologií. Na ten den totiž připadlo 15. výročí založení Googlu a společnost zdůraznila, že k této příležitosti odhalí několik aktualizací svého vyhledávacího algoritmu. Ale pojďme teď ještě na chvíli zavzpomínat na to, jak se Google v uplynulém desetiletí a půl změnil.

AdBlock již na Google Play nenajdete

Hlavní příjmy Googlu jsou z reklamy a tak není divu, že začíná aktivněji bojovat proti programům, které reklamu blokují. Ze svého internetového tržiště Google Play odstranil již AdAway a především Adblock Plus, který si na platformě Android získal milionovou komunitu uživatelů.

Případová studie AdWords: Jak Enhanced Campaigns pomohli firmám Adidas a RadioShack

Na objevit.cz jsme zmínili novou vychytávku AdWords zvanou Enhanced Campaigns, která vylepšuje možnosti správců při práci s mobilními kampaněmi. Tým AdWords si tohoto nástroje očividně velmi cení a aby podpořil jeho používání, publikoval na svém webu dvě případové studie velkých firem zdůrazňující význam mobilních webů.
Psaní PPC inzerátů – používáte u něj hlavu?

Psaní PPC inzerátů – používáte u něj hlavu?

PPC je nesmírně komplexní obor. Nebudu věci zjednodušovat a hlásat, že inzeráty jsou to hlavní – naopak jsou většinou jen třešničkou na dortu tvrdé práci s analýzou klíčových slov a průběžného vyhodnocování kampaní. Tahle třešnička je však setsakramentsky důležitá – V 95 znacích musíte zaměřit přesnou cílovou skupinu a přesvědčit ji k nákupu. Přesto často vidím odfláklé nebo rovnou hrozné inzeráty plné klišé. Na několika příkladech si proto ukážeme, jak PPC inzeráty psát lépe.

Komunitní stránka AdWords oslavila první výročí

14.února 2011 Google razantně vylepšil svoje fórum pro AdWords a místo něj spustil komunitní stránku. Ta se za rok rozrostla do více než deseti jazyků a sdružuje zájemce o problematiku AdWords, komunitní experty (tzv Top Contributors) a povolané osoby přímo z řad týmu Google AdWords.
Nahoru