Český výrobce automobilů Škoda s odhalením ceny odkoupení značky Škoda od skupiny Škoda Group v Plzni potvrdil ukončení dlouhodobých právních sporů. Podle účetních zpráv Škoda Auto byla kupní cena minimálně…
Štítek: Automobilka
Volkswagen končí s reklamním sloganem ,,Das Auto“, nahradí ho novým
Reklamy a reklamní slogany dělají mnoho. Například u společnosti Volkswagen jsme byli od roku 2007 zvyklí na reklamní slogan ,,Das Auto“, který zněl minimalisticky a právě díky tomu mnohým utkvěl v paměti. Vzhledem k problémům s kterými se automobilka v poslední době potýká, rozhodla se německá společnost s tímto reklamním sloganem skoncovat a nahradit ho zcela novým, který zní ,,Volkswagen“.
Ferrari dá každému ze svých zaměstnanců 5000 eur za úspěšný prodejní rok
Automobilku Ferrari zaručeně netřeba představovat. Tato společnost se stala totiž synonymem pro luxusní sportovní vozy, které vyhrají snad každou závodní cenu. To není žádná novinka, ale to, že se majitelé této společnosti rozhodli poměrně štědře odměnit své zaměstnance, to za zprávu považovat lze.
Dacia – co je tajemstvím jejich úspěchu?
Nenechte se zmást tím, že Dacia možná v našich krajích stále není úplně obvyklým autem. Přitom se jí daří velmi dobře. Nejvíc se prodává ve Francii a domácím Rumunsku.