Nejvyužívanějším a nejdynamičtěji rostoucím komunikačním kanálem na internetu je e-mail. Vyplývá to z průzkumu společnosti Seznam.cz o způsobech on-line komunikace. Výsledky jsou shrnuty v přehledné infografice „Komunikace na internetu“.
Někdy stačí opravdu málo a ze zdánlivě nesmyslné a jednoduché věci se může stát hit. Zatímco loni internetu vládl tanec Gangnam Style jihokorejského zpěváka PSY, letos je to Harlem Shake. A tato roztomilá infografika se pokouší srovnávat dva nejznámější "taneční styly" Gangnam Style a Harlem Shake. Který z nich je úspěšnější a v čem?
Chronologický přehled nejprodávanějších typů telefonů (Motorola StarTAC, Nokia 3210, Nokia 3310 a jiné historické kousky). Čím byly tehdy tak výjimečné? Kolik se jich prodalo? A kdy se objevily u nás na trhu? To vám prozradí následující infografika.
S novou infografikou vyrukovala mediální agentura Marketo. Jedná se seznam výrazů z Twitteru, které vznikly jenom díky této sociální síti. Pokud chcete vědět, co to znamená attwicked, detweet, dtweet a mnohé jiné výrazy, tak se podívejte na tuto infografiku.
Jorge Mario Bergoglio z Argentiny. Nový sv. Otec František. Za emeritního papeže Benedikta XVI. přebral papežský úřad. Vítaly jej desetitisíce lidí. A to nejenom na vatikánském Svatopetrském náměstí, ale jeho nástup kvitovali také lidé na sociálních sítích Twitter a Facebook.
Na internetu je k nalezení další pěkná infografika rekapitulující dráhu všech vozítek, které se proháněly po Měsíci nebo Marsu. Zajímá vás, jaká vozítka kdy vstoupila na Měsíc nebo Mars, jako vzdálenost nakonec urazila, kolik kilometrů ujelo Apollo 15, Apollo 16 a nebo Apollo 17? Mrkněte se!
Porovnejte jednotlivé metriky vašich stránek na Facebooku, které spravujete. Dozívte se, jakou interakci by měly mít vaše stránky, pokud mají do 1 000 fanoušků. Kolik průměrně vypublikují zpráv stránky s 10 000 fanoušky. A mnohé jiné. Ostatně - mrkněte na to sami.
Máte vytvořenou úžasnou zprávu, ale nevíte, jak přimět lidi, aby šířili vaše statusy po Facebooku? Expert na sociální sítě Mari Smith sepsal několik postupů, které vám pomohou k tomu, abyste byli na Facebooku daleko více úspěšnější.
Google, sociální sítě jako Facebook, Google+ a videoserver YouTube patří bezpochyby mezi nejnavštěvovanější stránky na internetu. Co je však takhle porovnat mezi sebou? Tohle si řekli i chlapci z Majestic Media. A připravili pro nás ukázkovou infografiku.
Víte, jak drahé jsou veřejné služby a kolik stojí stát? Server eStat.cz publikoval infografiku, která na základě dat Eurostatu ukazuje, jak jsou na tom jednotlivé státy.
Nejzajímavější je meziroční nárust u prodaného zboží. Kdy došlo k nárustu o 548%. I přes čím dál větší konkurenci došlo k nárustu celkového počtu voucheru na 1 588 123. Z infografiky je patrné, že lidé častěji platí bankovním převodem kterému však meziroční podíl klesl z 58% na 53%.
Studie společnosti Cisco, která zkoumala mladou produktivní populaci ve věku od 18 do 30 let zveřejnila nedávno infografiku shrnující, jak tito uživatelé využívají novodobé technologie.
Facebook prošel pozoruhodným vývojem - od neznámé sociální sítě pro studenty až po internetový fenomén spojující miliardy lidí po celém světě. Podívejte se, jak se za poslední tři roky zase Facebook změnil!
Ano. Není to kec. Skutečně, když si projdete tuto infografiku, zjistíte, že peníze, které utratíte za dárky, jídlo, pití nebo třeba kosmetiku na Vánoce skončí v náruči několika málo firem. Aneb konspirace v té nejryzejší podobě.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.