Štítek: Billboard

billboard-02

Billboard v Peru dokáže produkovat pitnou vodu

Billboard v Limě, hlavním městě Peru, řeší závažný problém týkající se vodní nejistoty. Univerzita ve spolupráci s reklamní agenturou vytvořila první billboard, který dokáže zachycovat vlhkost vzduchu a přeměňovat ji na pitnou vodu.

instagram-porno

IT pracovník se v práci nudil, a tak se naboural do elektronického billboardu a pustil na něm porno

IT pracovník byl zatčen za to, že hacknul elektronický billboard v Jakartě a pustil na něm tvrdé porno. A nyní 24letý muž, který se k činu přiznal, čelí trestu odnětí svobody na šest let.

Co to je backlight?

Backlight je outdoorová reklama billboardového typu.  Jeho velikost odpovídá bigboardu, liší se ale v tom, že je zevnitř prosvětlený. Rozměrově jde nejčastěji o nosiče ve velikosti 9,6m x 3,6m a 12,8m x 4,8m….

ms-paint-billboard-980x483

Největší billboard na světě vytvořený v Malování

V dnešní době není snadné se prosadit. Buď musíte udělat něco šíleného, aby si vás všichni všimli, nebo něco tak úžasného, že o vás budou média psát. Jedna londýnská softwarová společnost se rozhodla pro první možnost.

steve-bergstrom-marathon-runner-dating-ad-back-KR3

Steve Bergstrom se rozhodl, že si najde partnerku při běžeckém závodu v Chicagu, na záda si nechal napsat své jméno a odkaz na Facebook

Třicátník Steve Bergstrom je marketingový odborník, který před krátkým časem přišel o vztah. Jednoho večera se rozhodl relaxovat nad získanou svobodou se sklenicí bourbonu. A v tu chvíli ho napadlo, že poběží závod v Chicagu a na záda si napíše osobní vzkaz, ve kterém uvedl své jméno na Facebooku a dokonce i to, že je svobodný.

protein world

Billboardy s vyhublou modelkou vyvolaly masové protesty

Billboard s hubenou modelkou rozohnil londýnskou veřejnost. Na 60 tisíc lidí se podepsalo na petici za odstranění billboardu značky Protein World. Společnost specializující se na doplňkovou stravu představila kontroverzní billboard s vyhublou…

4743801232_6b13b0f20e_b

Jak mohou vaší společnosti pomoct reklamní předměty?

Možná tomu nevěříte, ale reklamní předměty mohou vaší firmě skutečně pomoct. Je to drobná investice, ale poskytne často lepší výsledky než vysoké útraty za billboardy a podobné větší akce. Ano, třeba těch billboardů si všimne spousta lidí, kteří kolem nich projedou, ale jsou mnohem dražší a objeví se pouze na jednom místě. Propagační výrobky mohou vaši firmu propagovat mnoha způsoby, které by vás ani nenapadly.

billboard-iphone

Jak by měl vypadat správný billboard na nové iPhony

Bylo to tak udělané záměrně nebo je to jen krásná náhoda? Těžko říct. Rozhodně jsou to ale nejlepší reklamní billboardy na iPhone 6, které můžeme vidět.

JBS550ba1_P201408050442101

„Proč by se měli bavit jenom premiéři…“ zní originální billboard oblíbené seznamky Ashley Madison

Oblíbená seznamka Ashley Madison startuje origininální reklamní kampaň v Praze! Na billboardu má fotky bývalých premiérů, s kterými je silně spjatá jejich nevěra. No přece, proč by se měli bavit jenom premiéři?!

cover

Nápad ze Slovenska: V billboardech budou bydlet bezdomovci

Reklamy jsou dneska všude. Elektronické jsou vlastně docela v pohodě. Až na to, že nám otravují život. Reklamy ve městě jsou taky fajn. Nejhorší ohlasy ale často bývají proti velkým billboardům, které ničí přírodu. Ale nenapadlo vás, že by se daly využít i nějak jinak než jen k reklamě?

udelejte-si-web-u-nas

Správná reklama: Nebojte se vybočit z řady

Sami jistě dobře víte, kolik je u nás všude různých reklam a billboardů. Jsou pro nás už něčím tak normálním, že si jich pomalu nevšímáme. Ani ty prsaté krásky nás už nezaujmou. Pokud tedy chcete přijít s dobrou reklamou, je potřeba vymyslet něco nového.

hand-job-nails

20 vtipných reklam, billboardů, názvů a značek, které vás prostě zaujmou

Reklamy se v průběhu té hromady let, kdy jsou s námi, hodně změnily. Ale stále existuje mnoho tradičních způsobů, které se používaly kdysi a používají se i dnes. Venkovní billboardy a reklamy v časopisech byly a dodnes jsou užitečným prostředkem pro reklamu na produkty a služby.

science-world-ads-8

Reklamy, které vás donutí zajímat se o vědu

Jak přilákat mladou generaci k vědě? Na tuto otázku našla odpověď kanadská společnost Science World ve spolupráci s reklamní agenturou Rethink. Díky nim se ve Vancouveru zajímavé billboardy, které pobaví. A přitom se lidé naučí něco nového.

Budoucnost reklamy: Platba za pohled

Budoucnost reklamy: Platba za pohled

Tak to vypadá, že se reklama v následujících 20 letech změní o mnoho více, než tomu bylo v posledních 100 letech. Google si nechal zaregistrovat patent, který nastiňuje, jak by mohly být inzerentům účtovány poplatky za zobrazení reklamy při nošení Google Glass. Google tento proces nazývá „pay-per-gaze“ tedy platba za pohled.
Solární displeje: Konec problémů s nabíjením?

Solární displeje: Konec problémů s nabíjením?

Před pár týdny se objevily zprávy o tom, že TCL communication, sedmý největší světový výrobce telefonů, utratil 2,1 milionů eur (cca 54 milionů Kč) za testování nové technologie neznámého startupu SunPartner. Pokud by integrace této technologie fungovala, mohlo by to pro nás znamenat, že se již nikdy nebudeme muset starat o to, zda s sebou máme nabíječku.
Nahoru