V ulicích je umístěno obrovské množství billboardů. Možná je to v dnešní době už trochu zastaralý vynález, možná vám připadá, že je lidé stejně přehlížejí a nevěnují jim moc pozornosti. Ale vězte, že pokud vytvoříte dobrý billboard, rozhodně pak zaujme. Jenže co znamená dobrý billboard?
Štítek: Billboard
Budoucnost reklamy: Platba za pohled
Tak to vypadá, že se reklama v následujících 20 letech změní o mnoho více, než tomu bylo v posledních 100 letech. Google si nechal zaregistrovat patent, který nastiňuje, jak by mohly být inzerentům účtovány poplatky za zobrazení reklamy při nošení Google Glass. Google tento proces nazývá „pay-per-gaze“ tedy platba za pohled.
Solární displeje: Konec problémů s nabíjením?
Před pár týdny se objevily zprávy o tom, že TCL communication, sedmý největší světový výrobce telefonů, utratil 2,1 milionů eur (cca 54 milionů Kč) za testování nové technologie neznámého startupu SunPartner. Pokud by integrace této technologie fungovala, mohlo by to pro nás znamenat, že se již nikdy nebudeme muset starat o to, zda s sebou máme nabíječku.
Nový hit webu: Konvice, která vypadá jako Hitler
Je pravda, že musíte hodně zapojit fantazii, abyste si všimli té podobnosti. Ale jakmile to jednou uvidíte, už nebudete pochybovat o tom, že je to tak.
Billboard zobrazuje rozdílné zprávy pro děti a dospělé
Španělská organizace zaměřená na pomoc zneužívaným dětem vytvořila billboard, který zobrazuje jinou zprávu dětem a dospělým, i když oba vidí reklamu ve stejnou dobu.