Štítek: Billboard

Infografika: Objevte tajemství billboardů

V ulicích je umístěno obrovské množství billboardů. Možná je to v dnešní době už trochu zastaralý vynález, možná vám připadá, že je lidé stejně přehlížejí a nevěnují jim moc pozornosti. Ale vězte, že pokud vytvoříte dobrý billboard, rozhodně pak zaujme. Jenže co znamená dobrý billboard?

Budoucnost reklamy: Platba za pohled

Budoucnost reklamy: Platba za pohled

Tak to vypadá, že se reklama v následujících 20 letech změní o mnoho více, než tomu bylo v posledních 100 letech. Google si nechal zaregistrovat patent, který nastiňuje, jak by mohly být inzerentům účtovány poplatky za zobrazení reklamy při nošení Google Glass. Google tento proces nazývá „pay-per-gaze“ tedy platba za pohled.
Solární displeje: Konec problémů s nabíjením?

Solární displeje: Konec problémů s nabíjením?

Před pár týdny se objevily zprávy o tom, že TCL communication, sedmý největší světový výrobce telefonů, utratil 2,1 milionů eur (cca 54 milionů Kč) za testování nové technologie neznámého startupu SunPartner. Pokud by integrace této technologie fungovala, mohlo by to pro nás znamenat, že se již nikdy nebudeme muset starat o to, zda s sebou máme nabíječku.
Nahoru