Štítek: Brand

Značka Santoro London je příkladem dobrého brandingu

Nejspíš jste je už taky někde viděli. Roztomilé postavičky holčiček s různými šatičkami a účesy, které zdobí kabelky, peněženky, hrnečky, kosmetické taštičky a jiné doplňky. Známe je všichni, ale se značkou si je spojí málokdo.

DIAMOND DESIGN: Live in what you love

Na design si potrpíme všichni a netvrďte nám, že ne. Jsme schopní naaranžovat si věci na stole, aby vypadaly hezky, až je vyfotíme na Instagram, chceme žít v kráse a luxusu a dívat se na hezky vypadající věci. Chceme žít v tom, co milujeme.

Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů

Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.

Faktura je poslední kontakt s vaším klientem, věnujte ji dostatečnou péči!

Svět je nekompromisní. A pokud chcete být ti nejlepší, musíte působit více na úrovni než konkurence. Základem je stavět na detailech, které většina lidí považuje za kravinu. Když jdete do nějaké luxusní restauraci, také očekáváte nějakou vyšší úroveň. Když vám přinesou hnusnou účtenku vytisknutou (pomalu) na toaletním papíře, dojem se hnedka změní.

Karel Novotný - Mindless.cz

Karel Mindless Novotný: Reklamní branže ze mě vychovala mistra dodávání smyslu a vysvětlení čemukoli

Přešel na volnou nohu. Přednáší. Radí firmám a živnostníkům se značkami. Pomáhá s brandbuildingem a s marketingem. Zatímco ostatní se pyšní osvědčenými metodami a technikami, on nic takového v rukávu nemá. Pracuje pouze selským rozumem. Již 15 let. To je ON. Karel Novotný. Mindless.

Nahoru