Štítek: Branding

santoro

Značka Santoro London je příkladem dobrého brandingu

Nejspíš jste je už taky někde viděli. Roztomilé postavičky holčiček s různými šatičkami a účesy, které zdobí kabelky, peněženky, hrnečky, kosmetické taštičky a jiné doplňky. Známe je všichni, ale se značkou si je spojí málokdo.

lb

Linkbuilding

Co je to ten linkbuiding? V klasických poučkách se můžeme dočíst, že se jedná o jeden z nejdůležitějších úkonů využívaných při procesu SEO neboli optimalizaci pro vyhledávače. A klasické poučky…

jobs-jpg

Steve Jobs – hvězdný podnikatel, který nesnášel dvě slova

Steve Jobs vynikal ve svém oboru. Dá se říci, že každý by chtěl být jako on. Nejenže měl tento člověk pevný názor, ale také nesnášel dvě slova, které používá miliony lidí denně. Jaká to jsou slova?

uvod

16 nepovedených log, které můžeme denně potkávat

Celým světem koluje 16 nepovedených log, které mají různé dvojsmysly, které si ani majitelé firem neuvědomují a loga dávají všude kam můžou. Mezi těmi, již zmiňovanými dvojsmyslnými logy, nalezneme i například Olympijské hry v Londýně, apod.

Karel Novotný - Mindless.cz

Karel Mindless Novotný: Reklamní branže ze mě vychovala mistra dodávání smyslu a vysvětlení čemukoli

Přešel na volnou nohu. Přednáší. Radí firmám a živnostníkům se značkami. Pomáhá s brandbuildingem a s marketingem. Zatímco ostatní se pyšní osvědčenými metodami a technikami, on nic takového v rukávu nemá. Pracuje pouze selským rozumem. Již 15 let. To je ON. Karel Novotný. Mindless.

Nahoru