„Jediný web, který má koule“ zněl slogan na originálních billboardech bulvárního webu eXtra.cz. Avšak tato originální reklama se nelíbila Radě pro reklamu. Na základě žádostí nařídila odstranění této reklamy. Prý je nemorální a působí vulgárně.
Celebrity se již naučili využívat sociální sítě ke svému prospěchu. To například dokazuje i slavná oskarová selfie, která má na Twitteru více než 3 miliony retweetů. A nedávno se konala událost, na které se sešli snad ty největší celebrity. A z ní vzešla i nová nejoblíbenější fotka na Instagramu. Uhodnete, o jakou událost se jedná?
Temperamentní Kubánec je v Česku považován za jediného návrháře světového formátu. Sám se však za módní ikonu nepovažuje a zcela správně poukazuje, že tou může být v našem showbyznyse každý. Osobitý Osmany Laffita naopak stojí nohama pevně na zemi a tvrdí, že na zásadní zlom v kariéře teprve čeká.
Známý buřič, kritik a provokatér. Společně s Agátou asi nejčastěji skloňované jméno v českém bulváru hned po Ivetě Bartošové. Účastník reality show Bar. Aktuálně šéfredaktor Extra.cz a stále pořád stejné hovado :-).
Se svým týmem vymyslel „jinej gang“ a oživil postavu Zadara Volaniče. Teď pomýšlí na Messiho. Ondřej Hübl, kreativní ředitel Saatchi & Saatchi Praha a jedna z nejvýznamnějších osobností české reklamy, si rád dělá srandu sám ze sebe – proto spustil bulvární twitterový účet @Saatchi Praha, prostřednictvím kterého komentuje zákulisí reklamy bez obalu.
Od pondělí se webem šíří jako virus video paní, která má právo sedět. A vysoce se tohoto práva dožaduje. Asi není divu, že i ona má své čestné másto na Facebook stránce Divnolidí. Pokud však při narážkách na „Mám právo sedět“ ještě stále nevíte, o co jde, věřte, že byste se s tím měli seznámit. Co když to v metru potká i vás? Nebo dokonce někde jinde? Protože Julča se takhle chová prostě běžně.
Ne, tohle není žádná zpráva z bulváru. Je to holý fakt, kterým se teď zabývá téměř celá IT komunita. Ono to totiž není jen tak, když přijde nějaká mladá slečna a sbalí si čtyřicetiletého spoluzakladatele Googlu, jehož majetek se odhaduje na 28,2 miliard dolarů. A to není všechno. Sergey Brin je totiž ženatý.
Z analýzy společnosti Outsourcing Solution vyplývá, že 58% firem omezilo nebo úplně znemožnilo svým zaměstnancům přístup k síti. Měli by prý pracovat a nesoustředit se na nic jiného. Soustředění zaměstnanců přitom dle průzkumu nejvíce ohrožují erotické stránky a Facebook.
Leo Beránek, chlapec, kterého jste mohli vidět v reality show Hotel Paradise se stal téměř přes noc "skutečnou" celebritou. Stačila k tomu jedna účast na Zlatém Davidovi, kde si měl odnést anticenu za svůj amatérský pěvecký výkon. Během akce stihl poplivat moderátora, ukazat světu své povedené kamarády, kteří se velice hrdině vrhli směrem k ochrance, kterou tvořili všehovšudy dva lidé, a k tomu přidat ještě navrch trestní oznámení.
Jak Jan Barta prohlásil, tak se také stalo. Chtěl web dostat mezi jedničky na trhu a zatím se mu to daří. Bulvární magazín Extra.cz, který doslova kopíruje koncept Ahaonline.cz a Super.cz, předstihl téměř všechny své přímé i nepřímé konkurenty.
Svým jadrným proslovem však rozdělil diváky na dva tábory. Jedni ho zatracují a označují za blázna (viz článek na Lidovkách, který Landu zrovna do nebes nevyzdvihuje), druzí se s jeho názory ztotožňují. Co je však nezpochybnitelné - nyní hledá pojem Daniel Landa již krapet více lidí (minimálně na Seznamu). Sami se můžete podívat, jak velký nárůst hledanosti udává Seznam.
Dle článku na Mediaguru.cz investoval do vlastní prezidentské kampaně nejvíce peněz Jan Fischer (26 481 000 Kč). Přitom ani pouhá dvě procenta šla do internetové reklamy (celkem 618 000). Podobně jsou na tom i ostatní kandidáti.
Existují vývojáři, kteří záměrně vytváří nekomerční webové stránky, které neslouží vlastně vůbec k ničemu. Tedy - pouze k chvilkovému pobavení. Které to jsou?
Ne. Čtete správně. Tohle není titulka z Blesku nebo Aha. Jarda Jágr skutečně v žertu prohlásil, že si jednu z těchto dvou dívčin vezme. Jelikož Fortuna vypsala kurz 8000:1 na to, že jeho další partnerka bude Iveta Bartošová. Když to nevyjde, jistí to Halina Pawlowská s také „slušným“ kurzem 1000:1.
Absurdní situace s přidělováním IT zakázek pokračuje a veřejnost se ptá, kdy tato praxe skončí. Jestliže v 90. letech minulého století se obohacování realizovalo pomocí podivných převodů státního majetku na soukromé osoby, dnes je tunelován stát pomocí zakázek a dotací.
Každý měsíc zveřejňuje Seznam statistiku vyhledávaných výrazů a větných spojení. Ve statistice uvádí četnost výrazů a především posun v zájmu uživatelů o konkrétní jména. V měsící květnu se nejvyhledávanějším výrazem stalo jméno „David Rath“.
Včerejší den byl pro mnohé ve znamení hokeje. Česko se utkalo se Slovenskem a sociální sítě byly plné vtípků o tom, kdo vyhraje. Jak zápas dopadl všichni víme, někteří fanoušci se k tomu postavili různě, jen ne sportovně...
Svět přišel o dalšího svobodného miliardáře! Mark Zuckerberg zakladatel největší sociální sítě na světě, se oženil se svou přítelkyní Priscilou Chanovou.
Článků o kauze Davida Ratha je stále více. Internetem se šíří vtipné, ale i méně vtipné informace, které leccos nasvědčují o české politice. Nás, coby magazín o informačních technologiích, zaujala hlavně spojitost Ratha a nesmírně předraženého webu Středočeského kraje.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.