Pyramidová hra je označení nelegální činnosti spočívající ve víceúrovňové struktuře lidí, jejichž cílem je vydělat na lidech, kteří se připojí po nich. Princip pyramidové hry spočívá v tom, že zisk přichází…
Štítek: Bussiness
Pět způsobů, jak díky Pinterestu přilákat nové zákazníky
Ať už jej milujete či nenávidíte, Pinterest tu je a bude. Od jeho zrození marketéři po celém světě berou jeho možnosti jako výzvu a bohužel často selhávají: ať už z nedostatku času nebo neschopnosti implementovat novou strategii, která se hodí pro tuto specifickou sociální síť.
Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?
Získat si popularitu na sociálních médiích jistě prospěje i vašemu byznysu, ale je to samo o sobě dost? Jak každý Like proměnit na peníze? Jak své fanoušky dovést do svého obchodu nebo e-shopu? A jak změnit followers v zákazníky?
5 způsobů, jak poděkovat komunitě na sociálních sítích
Už mnohokrát jsme si řekli, jak dosáhnout většího počtu sdílení, komentářů, retweetů, jak rozšířit počet kontaktů – zkrátka, jak co nejvíce zapůsobit na komunitu na té které sociální síti. Pokud se vám to podařilo a přiměli jste lidi, aby věnovali svůj čas a energii podpoře vaší značky, nezapomněli jste jim za to také adekvátně poděkovat?
Proč váš byznys nemá více fanoušků na Twitteru?
Máte svůj byznys pevně usazený v Twitterovém hnízdečku? Skvělé! Proč potom ale číslo vašich followers nestoupá až k závratným výšinám vaší spokojenosti? A to doknce i když sami následujete velké značky, organizace či důležité lidi. Podívejme se na některé základní příčiny neúspěchu:
Infografika: 10 způsobů, jak využít Pinterest pro váš byznys
Pinterest je po Facebooku a Twitteru třetím největšm sociálním médiem, na scéně je však stále spíše nováčkem. Má však velký potenciál v obchodní oblasti a některé subjekty už pracují na vytváření takové prezentace na Pinterestu, která přiláká zákazníky a udělá reklamu značce.